מעניין

הלכו לדוג וחזרו עם כספת - לא תאמינו מה היה בתוכה

בני זוג מניו יורק יצא לדוג. הם זרקו מגנט - ומצאו כספת, וכשפתחו אותה גילו שטרות מגולגלים. הם הזעיקו את משטרת ניו יורק, שבחרה להתעלם מהמקרה. הזוג קיבל את הכסף

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בטח שמעתם בעבר על אנשים שהלכו לדוג וגילו בקבוק עם מכתב, או שהצליחו לגלות פריט היסטורי כלשהו עם ערך גבוה, אבל מתי בפעם האחרונה שמעתם על זוג שיצא לדוג והצליח "ללכוד" מאות אלפי דולרים שהיו שמורים בתוך כספת?

הסיפור הזה הוא אמיתי והתרחש בימים האחרונים בניו יורק. הזוג עוסק ב"דייג מגנטים" כבר שנים ארוכות, ובאחת הפעמים האחרונות שהלך לדוג הוא הצליח למצוא אוצר: כספת שהכילה לא פחות מ-100 אלף דולר במזומן.

הזוג, ג'יימס קיין וברבי אגוסטיני, השליכו חבל עם מגנט חזק לתוך אגם בפארק ביום שישי האחרון. הם הרגישו שהצליחו ללכוד "דג שמן" (כלומר, חפץ כבד מאוד), ובמהרה התברר להם כי מדובר בכספת. הם פתחו את הכספת ומצאו בפנים מזומנים בחבילות שטרות של 100 דולר, כשהשווי שלהם היה לא פחות מ-100 אלף דולר. חלק מהכסף, צריך לציין, ניזוק מהמים.

בראיון לאתר NY1 סיפר ג'יימס כי הם החלו לדוג בתקופת הקורונה, בשל העובדה שהציוד הוא זול ואפשר למצוא פריטים בעל ערך. הוא לא חשב שמה שימצא יסדר לו את העתיד הכלכלי. "הוצאנו הכל החוצה ואלה היו שתי ערימות של שטרות של מאות דולרים. זה מטורף", אמר. בהמשך הוא יצר קשר עם משטרת ניו יורק בנוגע לממצא ולמקום הגיעו שוטרים. הם בחנו את הכספת ואת תכולתה ואחרי בדיקה נאמר לו כי אין להם מידע "פלילי" לגביה והוא יכול לקחת את הכסף.

בת הזוג הוסיפה: "לא היו בפנים שום מסמכים מזהים ושום מידע בתוך הכספת שיוביל לבעלים שלה. המשטרה כאילו אמרה לנו: 'טוב, מזל טוב!'. לא האמנתי. איבדתי את זה לגמרי כששמעתי את זה".

תגיות:דייגכספת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה