חדשות בארץ

גשש צה"ל נהרג בקרב עם מחבלים שניסו לחדור לשטח ישראל

רס"ב זייד מזאריב, בן 34, מזרזיר, גשש בחטיבה המרחבית הדרומית, נהרג בקרב שהתנהל מול מחבלים שניסו לחדור לארץ באזור כרם שלום. המחבלים חוסלו בתום חילופי האש

רס"ב זייד מזאריב (צילום: דובר צה"ל)רס"ב זייד מזאריב (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל התיר בצהריים (חמישי) לפרסום את שמו של חלל צה"ל, אשר הודעה נמסרה למשפחתו. שם החלל: רס"ב זייד מזאריב, בן 34, מזרזיר, גשש בחטיבה המרחבית הדרומית, חיל הגנת הגבולות.

מזאריב, שהותיר רעייה ושתי ילדות בנות שבע וחמש, נפל בקרב במרחב כרם שלום, במהלך חילופי אש עם חוליית מחבלים שניסתה לפנות בוקר לחדור לשטח ישראל. הוא החלל ה-646 מאז החלה מלחמת חרבות ברזל.

תחקיר האירוע העלה כי חוליית המחבלים התקרבה לגדר באזור רפיח-כרם שלום, במטרה לחצות את המכשול. הם זוהו על ידי תצפיתניות וכוח של גששי צה"ל איתר את העקבות, זיהה את מיקום המחבלים, התקרב אליהם ובמקום התנהלו חילופי אש.

במקביל הופעל מל"ט באזור וזה הצליח לחסל שני מחבלים. מחבל שלישי החל להימלט וחוסל על ידי צוות טנק. ההערכה היא כי מחבל רביעי נמלט חזרה אל תוך רפיח. ברשות המחבלים ההרוגים היו מספר כלי נשק ורקטות RPG.

עאטף גריפאת, ראש המועצה המקומית זרזיר, ספד לרס"ב זייד מזאריב שנהרג בעזה: "איבדנו לוחם גיבור ונועז, ששילם בחייו על הגנת המדינה. הוא שירת בקבע, אהב את השירות ומילא את תפקידו בדרך הכי מקצועית ונאמנה. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים יתומים. זה יום עצוב וקשה לכל תושבי בית זרזיר". 

תגיות:כרם שלוםחלל צה"ליחידת הגששים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה