חדשות בארץ

דיווחים בעזה: חוסל ראש עיריית נוסיראת, צה"ל החל להתקדם לעבר מערב רפיח

דובר צה"ל עדכן כי נמשכת הלחימה במחנה הפליטים אל-בורייג' ובמזרח העיר דיר אל-בלח, שבמרכז רצועת עזה. הכוחות הפועלים באזור חיסלו עד כה עשרות מחבלים ואיתרו פירים. מטוסי קרב תקפו בדרום לבנון

פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)פעילות בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

התקשורת בעזה דיווחה היום (שישי) כי צה"ל חיסל את איאד אלמרארי, ראש עיריית נוסיראת מטעם חמאס. צה"ל לא התייחס לדיווח. בחודשים האחרונים דיווחו הפלסטינים כי חוסלו בתקיפות צה"ל גם מרואן חמאד, ראש עיריית אלזהרא, וחאתם אל-ג'מרי, ראש עיריית אל-מגאזי.

הפלסטינים הוסיפו כי אמש, והלילה (בין חמישי לשישי), צה"ל ביצע חיסולים ממוקדים נוספים באל-מגאזי שבמרכז הרצועה ובשכונת סברה בעיר עזה. בנוסף, חוסלו אנשי חמאס בדיר אל באלח וברפיח.

צה"ל תקף במהלך הלילה מהאוויר ומהיבשה באזור רפיח, בזמן שטנקים ניסו להתקדם מערבה אל תוך העיר. כך דיווחו תושבים באזור, שציינו כי גם קרבות ירי התנהלו בין לוחמים למחבלי חמאס. בנוסף, לפי התושבים, טנקים שהשתלטו על קו הגבול עם מצרים ערכו כמה פשיטות לכיוון מרכז ומערב העיר רפיח.

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר כי כוחות אוגדה 98 ממשיכים בלחימה במזרח מחנה הפליטים אל-בורייג' ובמזרח העיר דיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה. הם חיסלו עד כה עשרות מחבלים, איתרו פירים והשמידו תשתיות טרור באזור. כמו כן, חיל האוויר, בשיתוף כוחות האוגדה, תקף וחיסל ראש חוליית שיגור  ומחבל נוסף שירה על הכוחות.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה, השמידו עד כה תשתיות טרור וחיסלו מחבלים. לוחמי צוות הקרב של חטיבת הצנחנים הצטרפו ביממה האחרונה ללחימה במרחב.

בלחימה במרחב רפיח פועלת אוגדה 162 והלוחמים איתרו במהלך פשיטות ביממה האחרונה פירים ואמצעי לחימה רבים, בהם נשקים, רימונים, ווסטים, מחסניות ועוד. באחת התקיפות במרחב, מטוס קרב של חיל האוויר תקף וחיסל מחבל חמוש ששהה במבנה ממולכד.

צה"ל תקף מבנים צבאיים של חיזבאללה בשטח לבנון

בצפון שרר שקט מאז אתמול בערב ועד היום בצהריים, עת הופעלו אזעקות ברחבי אצבע הגליל עקב חדירת כטב"ם, שיורט. לא דווח על נפגעים. מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב ג'בל רזלן, לצד מבנים צבאיים של הארגון במרחבים רמיה וכפר כילא שבדרום לבנון.

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה