חדשות בארץ

"נועה, את חופשיה עכשיו": כך סוקר בעולם מבצע חילוץ החטופים

העיתונים ברחבי העולם סיקרו בהרחבה את המבצע האדיר של צה"ל. בניו יורק פוסט נכתב כי מדובר ב"חילוץ בנס", ברוסיה סיקרו את החזרת האזרח הרוסי אנדריי קוזלוב והדיילי מירור החמיא לצה"ל על חזרתה של נועה הביתה

בעיגול: נועה ארגמני (צילום רקע: אבשלום ששוני / פלאש 90)בעיגול: נועה ארגמני (צילום רקע: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

אתרי החדשות בעולם סיקרו החל מהלילה ועד הבוקר את מבצע החילוץ ההירואי, שבו חזרו הביתה ארבעת החטופים - נועה ארגמני, אלמוג מאיר, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב, שנחטפו לעזה.

ב"ניו יורק פוסט" הכותרת המרכזית הייתה "חילוץ בנס", זאת לצד תמונות ארבעת החטופים, כשב-BBC נתנו לידיעה מקום בכותרת הראשית: "ארבעה חטופים שוחררו במבצע במרכז עזה".

"נועה סוף סוף חופשייה: הסטודנטית האמיצה בת ה-26 היא בין ארבעת החטופים שחולצו בחיים אחרי שנחטפו על ידי חמאס בפסטיבל המוזיקה נובה", נכתב בכותרת הראשית של ה"דיילי מייל", כשבאתר הציגו את סרטון הפגישה המרגשת של נועה עם אביה, יעקב.

גם בסוכנויות הידיעות הגדולות ברוסיה סיקרו את האירוע בהרחבה, בעיקר את שחרורו של קוזלוב, שנחשב לאזרח רוסיה. "הצבא הישראלי חילץ ארבעה חטופים שהיו בידי חמאס מרצועת עזה. מצבם טוב", הוסיפו בדר שפיגל הגרמני, לצד תמונה של אלמוג מאיר ז'אן מחייך כשלצדו כוחות הביטחון.

כזכור, אתמול מסר דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי כי זה היה "מבצע נועז באור יום. במהלכו פשטו הלוחמים על שני מבנים שונים בלב רצועת עזה. הם חילצו תחת אש את ארבעת החטופים ותקפו איומים על כוחותינו במרחב. המודיעין למבצע הזה היה מורכב מאוד להשגה. לצד השמחה הגדולה אנחנו נמשיך לעשות הכול על מנת להשיב אלינו את 120 החטופות והחטופים. המסר לחמאס ברור - אנחנו נחושים מאוד להחזיר הביתה את החטופים, ואנחנו נעשה את זה בכל הדרכים".

תגיות:חטופהנועה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה