חדשות בארץ

"ליאורה ארגמני תמשיך לקבל טיפול, לצד בתה": אמה של נועה עדיין מאושפזת

אמה של החטופה שחזרה הביתה עדיין נמצאת באיכילוב, בשל הטיפול במחלת הסרטן. בבית החולים קיבלה נועה טיפול לאחר שחזרה לארץ. מנהל בית החולים: "היא קיבלה עדכון מהצוות על מצבה הקשה של אמה"

בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

נועה ארגמני, שחולצה אתמול (שבת) משבי חמאס במבצע הירואי של כוחות הביטחון - הועברה לטיפול רפואי בבית החולים איכילוב שבתל אביב. כשהגיעה לשם, נועה הבינה כי במקום מאושפזת אמה, ליאורה, חולת הסרטן. ליאורה התבטאה לא פעם במהלך המלחמה כי היא חייבת לראות את בתה, מה שישפר את מצב רוחה לאור המצב הרפואי הסבוך שבו היא נמצאת. כעת, לאחר שובה של הבת הביתה. בבית החולים הגיבו והבהירו כי הטיפול של האם יימשך, כל זאת כשבתה לצדה.

מאיכילוב נמסר הלילה כי "באיכילוב תוכל להמשיך ולקבל את הטיפול לצד אמה, תוך שמירה על הרצף הטיפולי אותו קיבלה עם חזרתה לישראל".

גם מנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו, התבטא בעניין והבהיר לתקשורת: "ראינו את האיחוד בין נועה לאמה, היא קיבלה עדכון מהצוות על מצבה הקשה. 8 החודשים האחרונים היו מורכבים וקשים ביותר, גם בימים האחרונים ובשבועות האחרונים. המצב כמובן מתקדם וקשה. לשמחתנו, האיחוד הזה קרה לאחר הרבה מאוד ציפייה של אותם חודשים".

על מצבה של נועה הוסיף כי הוא טוב, אך היא תמשיך לעבור בדיקות. "עד כמה שניתן לראות, לפני כל ההשלמה של הבדיקות הרפואיות, מצבה איתן ותקין. היא מתקשרת היטב ונראית בסדר גמור", הסביר.

כזכור, בעצרת לציון חצי שנה לפרוץ המלחמה הוקרן סרטון של האם, ובו היא מתחננת שישיבו אליה את בתה.

"הלב שלי ממש כואב, מצד אחד פיזי, הוא לא עובד כמו שצריך ומצד שני - בגלל שהבת שלי חטופה", אמרה אז. "הזמן בשבילי זה חיים ומוות. אני רוצה לראות אותה שוב, לדבר איתה שוב. אין לי הרבה זמן בעולם הזה. אולי זאת המשאלה האחרונה שלי. אני ממש מתחננת - אנא עזרו לי".

יעקב ארגמני, אביה של נועה, נראה אתמול חוגג את חזרתה. רק לאחרונה הוא אמר: "מאז המקרה, מאז שראיתי את התמונה - את המבט שלה, זה פשוט חונק אותי. כמה שהיא מיוחדת".

ליאורה כתבה לאחרונה מכתב לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ובו התחננה שיפעל לשחרור בתה מהשבי. היא סיפרה במכתב כי היא חולת סרטן סופנית, וציינה כי זה אולי הסיכוי האחרון שלה לראות את בתה לפני שתמות. מגיש CNN, ג'ון ואוז, הקריא את המכתב בשידור, ופרץ בבכי.

תגיות:נועה ארגמניליאורה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה