חדשות בארץ

"ככה נראית חטופה?": לגלגה על שחרורה של נועה ופוטרה מקשת 12

"הגבות שלה מסודרות, בשביל זה להרוג ילדים בעזה?", כתבה המגישה למה טאטור, לפני שעוררה סערה ברשת ופוטרה מיידית

(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

השחקנית והמגישה הערביה-ישראלית, למא טאטור, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה פוסט שבו הגיבה בציניות לחילוץ נועה ארגמני משבי חמאס. "ככה נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? תראו את השיער והציפורניים! בשביל זה להרוג חפים מפשע בעזה?!", היא כתבה, לפני שעוררה סערה ופוטרה על ידי קשת 12.

טאטור שיחקה בעבר בסדרות ישראליות, ולאחרונה קיבלה גם תוכנית משלה. אף על פי שקודמה בערוץ הישראלי, היא בחרה ללגלג על החטופה, ומיד עוררה סערה ברשתות החברתיות. רבים תקפו אותה, לפני שמחקה את חשבון האינסטגרם שלה.

מקשת 12 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את דבריה של השחקנית למא טאטור ברשתות החברתיות. טאטור מגישה לצד אליאס עבוד את 'פרספקטיבה', תוכנית תרבות בשפה הערבית. חאלד נאטור, מפיק התוכנית הוסיף: 'דבריה של טאטור אינם מקובלים עלינו ולכן עבודתה בתוכנית הופסקה באופן מיידי'".

אין זו הפעם הראשונה ששחקנית ערביה מקבלת במה בטלוויזיה הישראלית ומנצלת אותה כדי לגדף את ישראל. השחקנית מונא חוא עוררה כעס רב לפני מספר חודשים, אחרי שהתבטאה נגד צה"ל. מי שקיבלה את פרס אופיר הכחישה בתחילת המלחמה את מעשי הטבח ובהתאם לכך הוחלט שלא לזמן אותה לפרימיירה נוספת אצל הבמאי שלום אסייג, שקיבלו החלטה לפיה היא סיימה את חלקה בסדרה בה השתתפה.

חוא הכחישה חלק ממעשי הטבח כשכתבה: "הם לא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה, זאת פרופגנדה כדי שהעולם יזדהה אתכם", והוסיפה כי "אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלשתיני שנרצח כרגע. העם הפלשתיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלשתינים כל השנים האלה נרצחים? האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? או מה? ולסיכום, תעשי לי טובה ואל תכתבי לי ואם לא מוצא חן בעיניך".

מיד לאחר פרסום הדברים, בתאגיד הודיעו כי הוא "לא ייתן יד להסתה נגד ישראל ולהכחשה בוטה של פשעים נגד האנושות - מחבלי חמאס ערפו ראשים, שרפו תינוקות וחטפו ילדים וקשישים".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופהנועה ארגמנילמא טאטור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה