חם ברשת

החייל הערבי שהתגייס לצבר: "עזבתי את הבית, עם ישראל חי"

עלי השאיר את המשפחה והחברים מאחור כדי לעזור לצבא, וכתב: "היו מלא מכשולים בדרך. עברתי הכל כמו גדול. התחלתי חיים חדשים והגיע הזמן לחשוף את זה מול כולם - אני משרת בצבא ההגנה לישראל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

"אני עלי, ערבי מוסלמי, לוחם בגדוד צבר. אחרי שנתיים וחודשיים של ניסיונות להסתיר את מה שאני עושה היום, כי בדרך הייתי לבד, עזבתי את הבית את העבודה את החברים ואת הכול - החלטתי להתגייס לצבא בלי תמיכה מאף אחד". כך כותב עלי, לוחם בשירות צה"ל, שהסכים לעזוב את משפחתו וחבריו על מנת לסייע לישראל לנצח במלחמה.

עלי כתב ברשת החברתית כי "זה דבר לא נהוג איפה שאני גר, להתגייס לצבא, היה לי ממש קשה והיו מלא מכשולים בדרך. עברתי הכל כמו גדול. התחלתי חיים חדשים והגיע הזמן לחשוף את זה מול כולם - אני משרת בצבא הגנה לישראל וגאה בתור ערבי מוסלמי לשרת ולהילחם למען המדינה שלי".

הוא הוסיף כי הוא בחר להעלות את הפוסט הזה "דווקא עכשיו, בתקופה הזאת של המלחמה, שכולם יראו וידעו שאני גאה לשרת את המדינה שלי. אין לי ארץ אחרת. עד הסוף, עד הניצחון, עם ישראל חי".

הפוסט הזה של עלי הותיר את הרשת המומה. מתי בפעם האחרונה שמעתם על ערבי מוסלמי שמתגייס לצה"ל ומדבר בצורה גלויה בעד ישראל? מי שהדגיש את הסיפור הזה היה "הצל", הזמר יואב אליאסי, שלאחרונה פייסבוק החליטה להגביל את כמות החשיפות לדף שלו בשל התמיכה הבלתי מסויגת במדינה. "אדם חכם וערכי שהבין שהוא חי בתוך מדינת ישראל ולא לצידה, ונלחם למענה כי הבין שגם לו אין ארץ אחרת. תודה לך איש יקר", כתב לצל אחד מעוקביו. עוקב אחר כתב: לעלי: "אתה אלוף. מגן על הבית".

תגיות:חיילערבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה