חדשות בארץ

"כריזמטי, מנהיג, שקט": משפחתו של ארנון זמורה הי"ד מספרת

"הוא היה אבא מושלם, איש אוהב ואהוב", אמרו אשתו של לוחם הימ"מ, מיכל. גיסתו סיפרה: "הוא היה לובש חולצה ארוכה בים, מכנסיים עד הברך – שימש דוגמא לילדים"

ארנון זמורה הי"ד (צילום: דוברות המשטרה)ארנון זמורה הי"ד (צילום: דוברות המשטרה)
אא

הלווייתו של ארנון זמורה הי"ד, לוחם הימ"מ וגיבור ישראל שעל שמו נקרא המבצע להחזרת החטופים, תיערך היום (ראשון) בשעה 16:00 בחלקה המשטרתית בהר הרצל. בינתיים, משפחתו מספרת על האיש האמיץ שבזכותו החטופים חזרו הביתה. זמורה היה היחיד שנהרג בלחימה והבוקר אשתו גם ביקשה מהציבור לזכור אותו בזכות מה שעשה בחייו האישיים, ולא רק בשל גבורתו יוצאת הדופן.

"הכול מתמלא עכשיו בתמונתו של הגיבור פקד ארנון זמורה ז"ל. אבל הרבה לפני שהוא היה לוחם וגיבור הוא היה איש מתוק ומקסים. בן זוג מדהים, אבא מושלם. איש אוהב ואהוב. ככה אנחנו נזכור אותו, ואשמח שגם אתם", כתבה אשתו מיכל בעמוד הפייסבוק שלה.

"ארנון היה לובש חולצה ארוכה בים, תמיד עם חולצה ארוכה וכובע ומכנסיים עד הברך", סיפרה גיסתו, יעל, שהגיבה גם היא לקראת הלוויה. "אף פעם לא שאלתי אותו מה הקטע, אבל בטח זה היה כי צריך להישמר מהשמש וגם כי צריך לשמש דוגמה לילדים שלו, שגם עושים כך. סוג של נוכחות כריזמטית, מנהיגות, אחריות שקטה, של בן אדם שמצד אחד לא עושה עניין מעצמו, ומצד שני יודע בדיוק מה סדר העדיפויות שלו. איזה שטויות, חולצה ארוכה בים. ככה הוא היה עושה תמיד". 

בהמשך הוסיפה יעל: "ארנון היה איש עם לב ענק, רגיש ואוהב כל כך. הוא באמת היה בן אדם מרגש, זהב טהור. אבא מתוק, בן זוג מדהים לאחותי. תמיד תהיתי לעצמי איך יכול להיות שכל מי שנופל הוא מהכי הכי טובים".

בהודעה מטעם מהמשפחה: "אנחנו כואבים מאוד את נפילתו של ארנון האהוב והטוב שלנו, איש משפחה עוטף, אבא מסור ועדין, בן זוג אהוב ואוהב וחבר בלתי רגיל. ארנון היה לוחם מוערך, קשוב כל כך לחבריו ליחידה וגם לבני ובנות משפחותיהם. איש ערכים עם לב ענק שהאמין בכל ליבו במשימת הגנת עם ישראל, אותה ביצע במסירות ובמקצועיות אדירה. על גבורתו של ארנון הצנוע והעניו שמענו בעיקר ממי שפגשו אותו ולחמו לצידו, ועוד נשמע. ארנון היה איש ספר ושיחה, ניגן בגיטרה, תכנן להתחיל ללמוד לתואר שני, אהב את החיים ואת אהוביו. הניח אחריו אישה ושני ילדים ואוהבים רבים אשר ימשיכו לשאת בליבם את האור המיוחד שהאיר".

תגיות:חטופיםארנון זמורהמבצע חילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה