חדשות בארץ

בת דודתה של שירי ביבס: "בארגנטינה, כולם נגד ישראל"

סנדרה ביבס מנסה לשנות את דעת הקהל בארגנטינה, ומספקת ציטוטים מדאיגים: "אין שם מספיק אנשים שיודעים שעדיין יש חטופים שלא שבו, וביניהם בני המשפחה שלי". לאחרונה היא מארגנת הפגנות תמיכה בישראל

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"בארגנטינה כמעט שלא מדברים על החטופים, בעיקר מאשימים את ישראל על הפגיעה בעזה" - כך אומרת קרובת משפחתה של שירי ביבס, שנחטפה על ידי מחבלי חמאס יחד עם בעלה ירדן וילדיהם אריאל וכפיר, זאת בטרם נודע על חזרתם של ארבעת החטופים, בסוף השבוע, לישראל.

הציטוטים האלה של סנדרה ביבס מדאיגים. היא מתגוררת בארגנטינה, ומנסה לפעול משם כדי לשנות את דעת הקהל.

"אין מספיק אנשים שיודעים שעדיין יש חטופים שלא שבו, וביניהם בני המשפחה שלי", ממשיכה בראיון באתר וואלה בת דודתו של אביה של שירי, שביקרה בימים האחרונים בישראל. "אני לא מבינה איך העולם עוד לא מבין שיש שני ילדים קטנים ונשים שחטופים? אני פשוט לא מבינה איך זה לא מזעזע את העולם. האנשים בארגנטינה שומעים מהתקשורת בעיקר על עזתים שנפגעו מהפצצות ישראליות, אבל הם לא שומעים כלום על החטופים ואיך הכל התחיל במתקפת טרור. אני רוצה להוציא את האמת ונלחמת להזכיר את זה לתושבי ארגנטינה ודרום אמריקה".

ביבס מגבשת התארגנות שמטרתה לחשוף את האמת לעם הארגנטינאי. היא ארגנה שתי הפגנות גדולות בכיכר מרכזית בבואנוס איירס, הראשונה לציון יום הולדתו הראשון של כפיר ביבס והשנייה בחודש אפריל, חצי שנה מיום הטבח.

ביבס פועלת בחוכמה. היא מנסה להשוות את חטיפת בני משפחתה לאירועי ההיעלמות של ילדים ארגנטינאים בתקופת השלטון הצבאי במדינה בשנות השבעים.

"אני מרגישה שאני לא מסוגלת לשבת בשקט ולא לעשות כלום. ההרגשה היא שזה כמו נסיעה באופניים, אם אפסיק לדווש אני פשוט איפול", מסכמת סנדרה. "בישראל הרגשתי מאוד מחובקת. הייתי מאוד צריכה את זה. יש גם המון דברים שלא הבנתי לגמרי כשהייתי בארגנטינה ועכשיו אני מבינה אותם, אז אוכל להסביר את זה יותר טוב החוצה בהגברת המודעות. היה לי גם מאוד חשוב לפגוש את בני המשפחה הקרובים של שירי. הם שבורים. עכשיו אני חוזרת לארגנטינה עם הרבה מאוד כוח כדי לחזור ולצעוק הכי חזק שאני יכולה את הקול של שירי, ירדן, אריאל וכפיר בספרדית".

תגיות:חטופיםמשפחת ביבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה