חדשות בארץ

החטוף הגיע לשיבא והתבשר: אביך נפטר

אלמוג מאיר ג'אן הוא אחד מארבעת החטופים שחולץ אתמול על ידי כוחות הימ"מ מהרצועה. צוות של צה"ל הגיע לבית אביו לבשר לו על שחרור בנו, ומצא אותו ללא רוח חיים. האב יובא היום למנוחות

אלמוג ז'אן בחולצה השחורה, בעת הגעתו לשיבא (צילום: פלאש 90)אלמוג ז'אן בחולצה השחורה, בעת הגעתו לשיבא (צילום: פלאש 90)
אא

השמחה על השחרור הסתיימה בטרגדיה: יוסי ג'אן (59), אביו של אלמוג מאיר ג'אן, ששוחרר אתמול (שבת) על ידי הימ"מ וצה"ל מהרצועה, הלך לעולמו שעות בודדות לפני שהספיק לראות את בנו. היום (ראשון) יובא האב למנוחות בבית העלמין בנווה ימין. אלמוג עצמו קיבל את הבשורה על מות אביו שעה שהתאחד עם אימו, חבריו ובני משפחתו בבית החולים שיבא, אליו פונה לאחר שחולץ מעזה.

ג'אן האב, המתגורר ביישוב בשרון, אמר לא אחת בחודשים האחרונים, כמו יתר בני משפחות החטופים, כי הוא מתפלל ליום שבנו ישוב בחיים מעזה. אתמול בצהריים הגיעו אנשי צה"ל לבית האב, לבשר לו כי בנו בדרך לישראל לאחר שחולץ במבצע.

נציגי צה"ל מצאו אתה אב ללא הכרה, הזעיקו את מד"א אולם לצוותה רפואי לא נותר אלא לקבוע מוות. ההערכה היא כי  מת במהלך הלילה מדום לב. גיסתו יפית, שהגיעה גם היא לביתו, סיפרה ל-ynet: "הוא כל הזמן ישב מול הטלוויזיה כדי להתעדכן, אבל לצערנו הוא לא זכה. אחותו ביקרה אותו ביום חמישי והוא כנראה נפטר בלילה ולא ידענו".

אחד ממכריו במושב סיפר: "פגשתי אותו לפני שבוע. ידעתי שהוא חולה כבר הרבה זמן וראיתי שהוא ממש ירד במשקל. שאלתי אותו על אלמוג והוא אמר לי שהוא מאוד מתגעגע אליו, דואג לו ומחכה לו שישוב. במקום להיות שמח על השחרור של בנו לו הוא חיכה כל כך, דווקא היום כשבנו שוחרר הוא נפטר ולא זכה לראות את בנו סוף-סוף חופשי. במקום שתהיה פה שמחה של אנשים יש עצב גדול".

איריס, שכנתו של יוסי, הוסיפה כי "הוא היה איש מדהים. ב-7 באוקטובר הוא סיפר לי שהבן שלו נחטף. הוא אמר לי: 'ביום שהבן שלי יחזור אני חושש שאקבל התקף לב. זה מה שקרה. זה עצוב. הוא נתן את נשמתו כדי שהקדוש ברוך הוא ישחרר את הבן שלו".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:שחרור חטופיםאלמוג ז'אן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה