חדשות בארץ

דיווח: החטופה נועה ארגמני הוחזקה בביתו של עיתונאי אל ג'זירה

ארגון "מעקב אחר זכויות אדם" חשף כי החטופה הישראלית חולצה מביתו של העיתונאי עבדאללה אל ג'מאל, שהחזיק בה תמורת תשלום מחמאס. העיתונאי, משתף פעולה של חמאס, חוסל

המסוק עם החטופים שחולצו נוחת בשיבא (צילום: דובר צה"ל)המסוק עם החטופים שחולצו נוחת בשיבא (צילום: דובר צה"ל)
אא

חילוץ החטופים (צילום: דובר צה"ל)

התקשורת הערבית דיווחה היום (ראשון) כי החטופה הישראלית נועה ארגמני, שחולצה אתמול מעזה על ידי כוח הימ"מ, בשיתוף צה"ל, הוחזקה בביתו של הרופא אחמד אל-ג'מאל ובנו עבדאללה, עיתונאי באל ג'זירה. השניים קיבלו תשלום מחמאס עבור אחזקתה של ארגמני בביתם.

לפי עדות שפרסם "ארגון למעקב אחר זכויות אדם", כוחות הימ"מ פרצו לביתו של הרופא, חיסלו 3 מהנוכחים, בהם ה"עיתונאי" עבדאללה אל-ג'מאל, שעבד כצלם באל ג'זירה ופרסם במקביל כמעט מדי יום כתבות על "מעשי טבח" ישראליים. בנוסף, הועסק על ידי חמאס במחלקת ההסברה של "משרד העבודה של חמאס". יחד עימו חוסל אביו הרופא ומחבל חמאס ששמר על החטופה.

שלשום, יממה לפני המבצע, ה"עיתונאי" כתב על חיסול ראש העיר נוסייראת וכינה את מי שצה"ל אמר כי היה מחבל בעל עבר עשיר בחמאס - "ראש העיר הכי טוב". בכתבה אחרת, לפני כשבוע וחצי, הוא הביא את מה שכינה "קולות מרצח העם" וכותרת כתבה אחרת הייתה "התנגדות היא האופציה היחידה שלנו".  בכתבה הראשונה שפרסם אחרי 7 באוקטובר הוא כינה את הטבח ביישובי עוטף עזה  "פעולה אמיצה" של חמאס.

הפלסטינים כינו את המצבצע "רצח חפים מפשע". דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, הגיב על כך: "מי ששומר על חטופה לא יכול להקרא חף מפשע".

משפחתה של ארגמני סיפרה אמש כי נועה עצמה לא דיברה יותר מידי על שהותה בעזה, אך ציינה כי עברה מספר בתים בטרם הגיעה לדירה ממנה חולצה.

תגיות:חילוץ חטופיםנועה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה