חדשות בארץ

"שלום נועה, זה צה"ל": נועה ארגמני משחזרת את רגעי החילוץ

לאחר המבצע הנועז של צה"ל, מתפרסמים פרטים חדשים על האופן בו החטופה נועה ארגמני חולצה מעזה וחזרה לארץ. היא סיפרה להוריה: "החוטפים היו פותחים את הדלת בלי לדפוק, כדי לקרוא לי לנקות"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

נועה ארגמני, שחולצה שלשום (שבת) משבי חמאס, סיפרה לבני משפחתה מה קרה לה במהלך החילוץ וגם על החיים בשבי. בחדשות 12 דווח כי נועה סיפרה שעברה במהלך השבי ארבע דירות שונות, הייתה בסכנת חיים מספר פעמים ולא ידעה שהפכה להיות מוכרת בכל העולם, כשסיפור החטיפה שלה סוקר באופן נרחב. היא גם לא ידעה על העובדה שבנות רבות מהעולם בשם נועה היו שותפות למחאה על חטיפתה.

נועה סיפרה כי בתקופה הראשונה בשבי האוכל היה מועט. לאחר מכן, כשהועברה לבית של משפחה אמידה יותר, היא קיבלה מעט יותר אוכל. לדבריה, לעיתים רחוקות, כך מתברר, היא האזינה לאל-ג'זירה ופעם אחת צפתה בעצרת לשחרור חטופים, אך לא ראתה את בני משפחתה או תמונות שלה בעצרת. בבית האחרון בו הוחזקה, היה לה תפקיד - לשטוף את הכלים של כל בני המשפחה. היא סיפרה כי "הם היו פותחים את הדלת בלי לדפוק, כדי לקרוא לי לנקות".

בבוקר החילוץ, כך שחזרה, היא שטפה כלים, כשלפתע שמעה צעקה מהסלון. היא הבחינה ברעולי פנים שאמרו לה שהם כוחות של צה"ל. היא תיארה את הרגעים הראשונים שבהם הבינה כי הכוחות הגיעו לחלץ אותה.

"פתאום נפתחה הדלת והחייל אמר 'שלום, נועה, זה צה"ל'. בהתחלה חשבתי שהם מסתלבטים עליי ולא זזתי מהמקום", היא סיפרה. "הוא שאל אותי 'אני יכול להרים אותך על הכתף שלי?' - ואז הבנתי שזה קורה. הלוחמים היו אמיצים - זה היה עניין של שנייה ויכולתי לא להיות כאן היום".

תגיות:שביחטופהנועה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה