סגולות

זרע של קיימא, רפואה, זיווג: כל הסגולות לחג שבועות

סגולות לזרע של קיימא, לרפואה, לזיווג ועוד: אל תחמיצו את היום הגדול

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

· סגולה נפלאה לזכות לזרע בר קיימא: בערב שבועות, יום שלישי, במשך היום, ליתן 104 פרוטות (עדיף שקלים) לת"ח אברך העמל בתורה, ויחשוב בדעתו שהם 91 פרוטות ועוד 13 פרוטות, וביחד 104, כמניין "בן" פעמיים. וירשום על המעטפה את שמות הבעל והאישה, שהתלמיד החכם יברך את הזוג בזרע של קיימא. ומכוח סגולה זו קיבלנו בשנים הקודמות בשורות טובות שנפקדו זוגות, לא לפספס.

· סגולה לרפואה שלמה: לשמוע היטב כל מילה ומילה בקריאת התורה ביום שבועות, יום רביעי בבוקר, בפרשת עשרת הדיברות. שכשם שהיה נס, שנרפאו החולים במתן תורה, כך חוזרת הארה בכל שנה מחדש (האר"י ז"ל). ותקבל על עצמה בעלת הבית ששולחן שבת יהיה מוכן כבר בצהרי היום, ועדיף כבר מבוקר יום שישי, ואשרי חלקה. והיא סגולה נפלאה.

· סגולה נפלאה לבחור להתחתן: יקבל על עצמו ללמוד בכל יום הלכות הנצרכות לו בדרך קבע בלי נדר, עד החתונה. ומכוח לימוד הלכה יזכה לזוגתו, הכלה, שהן אותן אותיות (הנותן תשועה). ולמחרת חתונתו ילמד עם כלתו הלכות הנצרכות להם בדרך קבע. לא לפספס.

· כתב רבנו הבן איש חי, שבליל שבועות ילמד את סדר הלימוד בחשק גדול והתלהבות הלב כי הלימוד של לילה זה עושה פרי גדול למעלה. וכתב הארי הקדוש כי הוראת חיי האדם היא בזה הלילה. והוסיף ר' חיים פלאג'י - ומי שלא ישן הלילה הזה, יהיה לו לסימן טוב שלא יישן מזלו, ומובטח לו שישלים שנתו, ועושה תיקון לשכינה ומתקן פגם הראות (אשרי הזוכה).

· לימוד התהילים בשבועות עולה על כל הזמנים, שבו נפטר אדוננו דוד המלך, והוא צורך גדול. ואשרי מי שיזכה לסיים את כל ספר התהילים ביום זה.

תגיות:סגולותחג השבועות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה