חדשות בארץ

מחבלי נוח'בה חוסלו במרכז הרצועה, חיזבאללה הגביר את אש הנ"מ כלפי מטוסי צה"ל

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול ברפיח והפלסטינים מדווחים על פעולות גם בצפון רפיח. בצה"ל מזהים עלייה בהיקף ירי הנ"מ לעבר מטוסי הקרב הפועלים בלבנון

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן היום (שני) כי חיל האוויר תקף מחבלי חמאס, שחלקם השתייכו לכוחות הנוחב'ה, ואשר זוהו נעים במרכז הרצועה. במקביל לתקיפות אלו, מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונת פיקוד  הדרום ואוגדה 98 תקפו בשעות האחרונות תשתיות טרור תת קרקעיות במרחב דיר אל בלח.

כמו כן, צוות הקרב של חטיבה 7 ויחידת יהל"ם פשטו על מבנים צבאיים במרחב מרכז הרצועה וכן השמידו פירים ותשתיות תת קרקעיות שאותרו באזור.

אוגדה 162 ממשיכה בפעילות ממוקדת ועל בסיס מידע מודיעיני במרחב רפיח, זאת תוך חיסול מחבלים אשר מהווים איום על הלוחמים. בתוך כך, צוות של יחידת 414 זיהו שני חמושים נעים לעבר פיר תת קרקעי הסמוך אליהם. זמן קצר לאחר הזיהוי, כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את המחבלים.

הפלסטינים דיווחו הבוקר כי כוחות צה"ל נצפו פועלים גם בצפםון העיר רפיח, אזור שעד כה צה"ל לא פעל בו.

חיזבאללה שיגר טילים לעבר יראון, מבנים בצפון נפגעו

המועצה האזורית הגליל העליון עדכנה כי טילי נ"ט פגעו בבתים בקיבוץ מנרה, זוהו פגיעות גם ביראון ובשטח החקלאי של היישוב. לוחמי מחלקת ההגנה היישובית של הקיבוץ פועלים לכיבוי שריפה שפרצה במקום. טיל נ"ט נורה גם לעבר מרגליות. לא דווח על נפגעים או נזק.

בימים האחרונים, על פי גורמים צבאיים, חיזבאללה הגביר את אש הנ"מ כלפי מטוסי קרב של צה"ל הפועלים בדרום לבנון. בשל כך צה"ל תקף וחיסל חוליית מחבלים ששיגרה טילי נ"מ לעבר מטוסי הקרב. מצה"ל נמסר כי לא נשקפה סכנה למטוסים ואין נפגעים. כלי טיס של חיל האוויר תקף במרחב צור וחיסל את חוליית המחבלים שביצעה את השיגורים.

כמו כן, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב שבעא. הותקפו מהאוויר שני מבנים צבאיים נוספים במרחבים עיתרון ומרכבא, לצד תשתית טרור במרחב עיתרון ומשגר של הארגון במרחב א-טירי, ממנו בוצע ירי לשטח הארץ.

אמש, כוחות סיירת גולני זיהו מספר מחבלים נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה במרחב חולא שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר מכן, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה.

תגיות:רפיחחיזבאללהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה