חדשות בעולם

סאגה בבנק: צלף פגע בחוטף שהחזיק שני בני ערובה - דרך צג המחשב

סאגה בבנק בפלורידה הגיעה לסיומה לפני זמן קצר, לאחר שצלף ירה בשודד שחטף שני בני ערובה ואיים כי הוא נושא עליו פצצה

אא

תיעוד מטורף ממשטרת פלורידה: צלף ירה בשודד בנק שלקח שני אנשים כבני ערובה, וכלא אותם במשרד של הבנק - לאחר שהמשטרה 'סגרה' עליו. הסאגה התרחשה בבנק פורט מאיירס אוף אמריקה, בפלורידה. 

החשוד אמר לשוטרים שיש עליו פצצה והשתמש בבני הערובה כמגן אנושי, תוך שאחד מן השוטרים מנהל איתו משא ומתן, כדי לגרום לו להיכנע. 

בשלב מסוים ומפחיד במיוחד, תועד השודד כשהוא אוחז בעובדת הבנק ומצמיד סכין לגרונה - מה שגרם ליחידה המיוחדת במשטרה, לצאת לפעולה. הם נכנסו לסניף הבנק, התמקמו בו מאחורי הדלפק, בעוד שהצלף מעמיד את הרובה על כתפו של חברו, מכוון את הרובה אל השודד ויורה בו דרך צג המחשב - בצורה כמעט בלתי אפשרית. 

צילומים שמשחרר כעת משרד השריף במשטרת פלורידה מציגים את הרגע שבו הכדור נע דרך המחשב השולחני ובין שני בני הערובה, ופוגע בחשוד - שנפצע בצורה אנושה. בסרטון נראה השודד כשהוא נופל לרצפה, בזמן שבני הערובה בורחים בחוסר אונים לכיוונים שונים. "בשל החשיפה המוגבלת של החשוד, שהסתתר מאחורי בני הערובה, הצלף החליט לירות דרך צג המחשב", הסביר סגן השריף טוד אולמר. "השוטרים הסתערו על המשרד שבו הוחזקו החטופים, והשליכו רימוני הבזק בזמן שהם בדקו כי שני בני הערובה בטוחים. 

אולמר, שתיאר את יריית הצלף מבעד לכתף של הקצין, אמר כי הצלפים מתאמנים לתקריות קריטיות כמו אלה באופן קבוע. "ירי דרך מחסומים היא מיומנות שהשוטרים שלנו מורגלים בה", אמר אולמר. "הצלף פגע בחשוד במרכז המצח והרג אותו באופן מיידי על ידי כדור קליבר 308, שנעשה בו שימוש תכוף במיוחד הודות לאמינות הבליסטית שלו", סיכם. 

 

תגיות:בנקארה"בבני ערובהצלף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה