חם ברשת

ויראלי: האיש הזה אכל "100 ליטר תותים" – זה מה שקרה לו

300 מיליון איש צפו בבחור אוכל מתוך אקווריום שמכיל 100 ליטר ובו תותים, תוך 12 שעות. מה קרה לו, ולמה ברשת עדיין חושדים שמדובר בפייק?

קטיף תותים (צילום: פלאש 90)קטיף תותים (צילום: פלאש 90)
אא

הסרטון הזה צבר כמעט 300 מיליון צפיות בטיקטוק ובאינסטגרם. למרות זאת, יש מי שעדיין חושד כי הוא לא אמיתי: בחור צעיר אכל "100 ליטר של תותים" מתוך אקווריום ענקי, מה שהפך לאתגר הכי גדול שנראה ברשת.

התותים לא נשקלו, אבל אפשר להעריך בזהירות שבאקווריום שמכיל נפח כל כך גדול, נכנסה כמות גדולה מאוד. מה שיותר מפליא הוא שכל התותים "נזללו" תוך 12 שעות, ללא הפסקה. מה שעורר את חשדם של חלק מהעוקבים ברשת הוא העובדה שהבחור לא הקיא אחרי שסיים לאכול.

הבחור, שמכנה את עצמו wollywhatthe ברשת, נראה אוכל את התותים בצורה מהירה, מבלי לקחת הפסקה. הוא המשיך לעשות זאת עד שהמיכל התרוקן. חלק מהגולשים טענו כי האתגר הוצג בהילוך מהיר יחסית, כך שייתכן שמדובר בזמן ארוך יותר מ-12 שעות.

חלק מהעוקבים של הבחור היו מישראל. הם טענו כי יש להם חשד מבוסס לכך שהסרטון אינו אמיתי. לטענתם, הוא אכל תותים במשך 12 שעות אך אור היום לא השתנה, מה שאומר שייתכן שהוא אכל אותם במשך תקופה ארוכה יותר ופשוט ערך את הקטע. "12 שעות של אכילת תותים והאור בחדר שמגיע מבחוץ לא השתנה? כן בטח. רק אני שמתי לב שלא מחשיך?", כתבה אחת העוקבות. אחרים כתבו: "זה שהוא אכל גם את העלים זה מה שהטריד. איך הוא לא מקיא? כאב הבטן שזה היה עושה לי... לא הייתי מסוגל להרגיש את הלשון".

חשוב לציין כי זאת ממש לא הפעם הראשונה שכוכב הרשת אוכל מתוך האקווריום. בעבר הוא סיים תוך שעות בודדות 100 ליטר של צ'יפס, פופקורן ואפילו מרשמלו שמכיל לא מעט סוכר.

תגיות:אתגרתותיםאקווריוםרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה