חדשות עולם הילדים

בפחות משקל ליום: עולם הילדים בחבילה שנתית שתיתן לכם שקט

בחוץ חם, בבית הילדים משתעממים, ואתם לא תמיד מצליחים להעסיק אותם. בפחות משקל אחד ליום אתם מקבלים תעסוקה מושלמת עבור הילדים, וגם שבוע ראשון בחינם

אא

 

הילדים חוזרים מהלימודים בשעות הצהריים החמות, ואחד האתגרים הגדולים שלכם הוא למצוא להם תעסוקה חינוכית ובטוחה. אתם לא רוצים שהם יבלו את זמנם מול המסך בצפייה בתכנים בעייתיים, ומוצאים את עצמכם יום אחרי יום חסרי אונים. בחוץ חם מכדי לצאת, בבית הילדים מתחילים לריב, ואתם רוצים לתת להם תעסוקה שתשקיט את המריבות, ותשיב את הסדר בבית. אתם שוב מתלבטים אם לאפשר להם לשבת מול המסך, ויודעים שמצד אחד הבית יירגע, אך מצד שני הנפש שלכם לא תהיה רגועה.

בדיוק עבורכם הוקם אתר עולם הילדים, בברכתו של הרה"ג זמיר כהן. האתר מלא בתוכן מעשיר ונקי לילדים, כך שתוכלו להעסיק אותם בבטחה, ובלי לחשוש מתכנים לא מתאימים. תוכלו למצוא בו אלפי פרקי סדרות, סרטים, משחקים, חוגים וספרי קומיקס. כל זאת במנוי שנתי שיעלה לכם פחות מ-₪1 ליום.

הירשמו עכשיו לחבילה השנתית, קבלו כניסה חופשית לכל תכני עולם הילדים, והעסיקו את כל הילדים בכל זמן שתרצו. המנוי במחיר חד פעמי של ₪280 בלבד לשנה + שבוע ראשון בחינם + כניסה להגרלות עולם הילדים. כך אתם מקבלים פתרון עבור כל השנה, והחשוב ביותר: תעסוקה כשרה שתעניק לכם שקט בבית וגם שקט בנשמה.

אני רוצה להירשם לעולם הילדים >>

תגיות:מבצעעולם הילדיםשקט בשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה