חדשות בארץ

מטח כבד אל הגולן והגליל: שני פצועים בקצרין

חיזבאללה שיגר בצהריים עשרות רקטות וכטב"מים אל הגולן והגליל העליון. דווח על מספר שריפות עקב נפילות ורסיסי יירוטים ועל פגיעות ישירות בקצרין. מנהרה באורך 800 מטרים נחשפה קרוב לעוטף

ירוט באזור ראש פינה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)ירוט באזור ראש פינה (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

חיזבאללה הגביר בצהריים (חמישי) את קצב ירי הטילים ושיגור הכטב"מים אל יישובי הצפון. בפעם השנייה ביממה האחרונה שוגרו רקטות מדרום לבנון אל דרום הגולן, ובפרט לקצרין, חצור הגלילית ומרחב דרום הכינרת. כמו כן נשמעו אזעקות ביישובים הדרוזים בגולן. בסך הכל זוהו במטח האחרון, מעט לאחר השעה 14:10, כ-150 רקטות. מאז הבוקר שוגרו מדרום לבנון למעלה מ-250 רקטות לעבר יישובי הצפון.

דווח על מספר נפילות בגולן ועל לפחות שלוש פגיעות ישירות בקצרין. מד"א עדכן כי שני בני אדם, צעירים כבני 20, נפצעו באורח קל כתוצאה מרסיסי רקטות. שריפות פרצו במספר זירות ברחבי הגולן. כמו כן שוגרו טילים לעבר בסיס צה"ל במרחב צפת.

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבלו דיווחים רבים על נפילות בכמה מוקדים בתחום המחוז הצפוני, בשלב זה ללא דיווח על נפגעים. שוטרים וחבלני המשטרה סורקים את אותן הזירות.

מכבאות והצלה לישראל, מחוז צפון נמסר כי התקבלו דיווחים על 15 מוקדי שריפות במרחב רמת הגולן והגליל העליון, שפרצו עקב נפילות ויירוטים מהמטחים האחרונים.

נחשפה מנהרה בקרבת גבול העוטף

דובר צה"ל עדכן כי לוחמי אוגדה 99, בשיתוף יחידת יהל"ם, השמידו תוואי מנהרה שאותרה במרחב ג'חר א-דיק, כקילומטר מהגבול עם ישראל. התוואי השתרך לאורך כ-800 מטרים ובעומק של כ-30 מטרים מתחת לאדמה, והכיל כמה אזורים מבצעיים ודלתות הדף, ששימשו את מחבלי חמאס.

כמו כן, לוחמי האוגדה השלימו מבצע באזור מסדרון מרכז הרצועה, והעמיקו את אחיזת צה"ל באזור. במקביל, השלימו לוחמי חטיבות כרמלי ו-679 מבצע באזור השכונות זייתון וצברא שבעיר עזה, שם חיסלו עשרות מחבלים והשמידו כ-50 תשתיות טרור.

תגיות:לבנוןגולןשיגור רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה