סלבס בהתחזקות

הזמרת חשפה: "שומרת שבת ארבע שנים, הייתי באורות"

יסמין מועלם שיתפה בראיון: "האמונה מאוד חזקה בחיי. זו הבנה שאני לא מנהלת את העניינים אלא רק חלק ממה שקורה, ואני משתדלת לזרום עם מה שזה מביא לדרכי"

בעיגול: יסמין מועלם (צילום: משה שי / פלאש 90)בעיגול: יסמין מועלם (צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

באחד השירים שכתבה בשנה האחרונה, הזמרת יסמין מועלם מספרת כי "מצאתי בית, כי הבית הקודם קר". ההפתעה: מועלם דיווחה לאחרונה כי היא גרה תקופה מסוימת במרחב עם, יישוב קהילתי דתי בנגב.

"זה היה בשיא תקופת הקורונה", סיפרה בראיון לאתר מאקו. "גרתי אז ביפו, וכשהודיעו שהולך להיות סגר שני אמרתי, אין מצב שאני מעבירה פה עוד סגר. בדיוק ראיתי סטורי של חבר שחי במדבר, והוא אמר, 'תבואי, אבל תדעי שזה יישוב דתי'".

"הגעתי לשם בערב ראש השנה, וזאת הייתה חוויה מאוד משמעותית, כאילו באמת הגעתי לבית חם ומצאתי שם את כל מה שהיה חסר. הייתי בעיר, ופתאום את מגיעה למדבר. מאז אני שומרת שבת, כמו שרציתי כל חיי. איך בא לי להיות שם עוד פעם", הפתיעה.

לא הרבה יודעים, אבל מועלם התקרבה מאוד לדת בארבע השנים האחרונות. היא מספרת כי לא חזרה ליישוב משום שהוא מרוחק מעט עבורה. על השאלה איפה היא נמצאת בנוגע ליהדות השיבה כי "האמונה מאוד חזקה בחיי. זו הבנה שאני לא מנהלת את העניינים אלא רק חלק ממה שקורה, ואני משתדלת לזרום עם מה שהוא מביא לדרכי". היא סיפרה כי החלה לשמור שבת לפני ארבע שנים והיא ממשיכה לשמור, אף על פי שקשה לה.

"לא גדלתי בתוך זה, אז בהתחלה אתה באורות מטורפים, מדליק נרות שבת ומרגיש שהמלאכים מעליך, ואז זה נהיה באיזו 'רגילות'", היא מסבירה. למרות הקושי, היא מוסיפה כי "ברור לי גם שהאמונה היא מעבר למה אני עושה בפרקטיקה, מה אני לובשת או לא" ומוסיפה באותה נשימה כי היא משתדלת להתלבש בצניעות. "לובשת מה שלא חשוף לי. אני כל הזמן חוקרת את זה", סיכמה הזמרת.

תגיות:שבתיסמין מועלם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה