חדשות בארץ

החטוף ששב הביתה: "בחמאס הראו לנו את ההפגנות, אלמוג צעק 'זה אני בפוסטר'"

אנדריי קוזלוב סיפר: "הראו לנו את ההפגנות שהתרחשו בתל אביב וירושלים. לא ספרתי כמה אנשים יש שם, אבל ראיתי שיש הרבה"

(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

אנדריי קוזלוב חזר רק לפני כשבוע הביתה משבי חמאס ואתמול (מוצ"ש) הוא התייצב בכיכר החטופים וביקש להשיב את יתר החטופים הביתה. הוא סיפר לאלפי האנשים בכיכר, בהם משפחות החטופים, מה עבר עליו בשבי.

"בחמאס הראו לנו את ההפגנות שהתרחשו בתל אביב וירושלים. אני לא ספרתי כמה אנשים יש שם, אבל אני ראיתי שיש הרבה", שיחזר קוזלוב. "אני זוכר איך אלמוג ראה את התמונה שלו בפעם הראשונה. הוא התחיל ואמר: 'זה אני! זה אני! זה אני בפוסטר!' עבורו זה היה 'לנשום בחופשיות'. השקעתם כל כך הרבה זמן וכוח להחזיר אותנו הביתה, וזה אחד הדברים שנתנו לי תקווה, אתם גיבורים, אתם גיבורים!".

"יותר מ-120 חטופים עדיין שם, ואני לא יכול להיות מאושר. אותי הצילו ואותם לא. הם עדיין שם בעזה. בשביל החטופים שעוד עדיין שם, יש החלטה אחת שצריך לקיים, עסקה. אני מבקש מכם, תחזירו אותם הביתה, בהקדם", הוסיף.

בסוף השבוע השביתו סטודנטים ברחבי הארץ את לימודיהם לציון 250 ימים בהם 120 חטופים מוחזקים בשבי החמאס. במסגרת הפעילות במוסדות ההשכלה הגבוהה, הגיעו צעירי משפחות החטופים לקמפוסים השונים וסיפרו את סיפורי יקיריהם.

דנה שם טוב, אחותו של עומר שם טוב, סיפרה באוניברסיטת רייכמן שבה היא לומדת: "מעבר לזה שעומר הוא אח שלי, הוא החבר הכי טוב שלי, ואני מתגעגעת אליו. אני יודעת מאיתי רגב שחזר מהשבי שדבר ראשון שעומר רוצה לעשות זה לראות שקיעה, דבר כל כך בסיסי. כולכם פה יכולים להחליט פשוט לנסוע לים ולראות את השקיעה. אני מרגישה שאנחנו נמצאים במצוקה, ומה שמנחם אותי זה שאני יודעת שעומר חזק מאוד גם בראש וגם פיזית. אני סומכת עליו שהוא מחזיק את זה ושהוא יחזור אלינו, בעזרת השם, חי, בריא ושלם בגוף ובנפש".

יולי בן עמי, בתם של אוהד בן עמי והחטופה שחזרה, רז בן עמי, אמרה: "לאחר 54 ימים אמא שלי חזרה ויכולנו להבין פחות או יותר מה קרה להם באותו היום. התנאים שם היו קשים, אמא שלי חולה ומצבה התדרדר, היא לא תוכל להשתקם עד שאבא שלי יחזור".

תגיות:חטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה