סלבס בהתחזקות

אביב אלוש: "מצפון תיפתח האהבה. האויב מעלה הילוך כשמדברים רעה"

השחקן בפוסט על המצב הלא פשוט בצפון: "אנחנו מחויבים באויב כדי לחבר בינינו וכדי שנזכור מי אנחנו, שנחזור חזרה לסיפור שלנו. הציר הזה יכול להביא איתו אור גדול מאוד, שמחה ריפוי ונחמה גדולה - או שנמשיך באותה מתכונת"

(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

"מצפון תפתח האהבה", כותב הזמר והשחקן אביב אלוש, בסטורי שפרסם לעוקביו בעקבות המצב בצפון. "למה זה קורה? למה אנחנו עוברים את מה שאנחנו עוברים עכשיו? זו השאלה!", מסביר אלוש מה הוא נשאל לאחרונה, ומיד משיב.

"בהתכתבות עם חבר היום בוואטסאפ הוא שלח לי סטיקר של נסראללה. כתבתי לו: 'יימח שמו' והוא ענה בחזרה שהוא לא שייך למין האנושי (מסכים איתו). כתבתי לו שדווקא הוא זה שמחזיר לנו את האנושיות...".

"לצערי אני אומר את זה, אבל זו עובדה", ממשיך אלוש. "אנחנו מחויבים באויב כדי לחבר בינינו וכדי שנזכור מי אנחנו וכדי שנחזור חזרה לסיפור שלנו. אז מה עוד צריך לקרות כדי שנעצור את השיח של השנאה העצמית? מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שאנחנו לא יכולים לברוח מהסיפור? מה עוד צריך לקרות כדי שנפנים שהאויב מעלה הילוך כשאנחנו מדברים לא טוב אחד על השני ומייצרים קרע ולא אחדות?

אלוש מסביר כי "המסקנה: כנראה שעוד משהו צריך לקרות. המציאות מחייבת עוד ציר שיבוא, אבל הציר הזה יכול להביא איתו אור גדול מאוד, שמחה ריפוי ונחמה גדולה - או שנמשיך באותה מתכונת ונצטרך עוד ציר נוסף גם אחריו. הפעם זה בידיים שלנו ושלא כמו בגאולה הראשונה, העבודה צריכה לבוא מתוכנו פנימה. "לכן, כל אחד ואחת שיצליחו להתבונן ולשנות את התודעה ולהבין את המשוואה המתמטית יכולים להכריע את הכף - האם הציר הקרוב יביא אחריו עוד ציר או שנזכה כבר ללידה? זה תלוי רק בנו. הכל כאן הכל מוכן עבורנו, לנו נשאר רק להאמין".

תגיות:צפוןאביב אלוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה