חם ברשת

"חדש ימינו כקדם": מצמרר - השם שבחרה מעיין אדם לבתה בהשפעת אחותה שנרצחה

המנחה שאיבדה את אחותה, מפל הי"ד, בחרה בשם של המפל הגבוה בישראל, והסבירה: "הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב, הלוואי ויפתחו שוב שערי גן עדן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המנחה מעיין אדם איבדה בתחילת המלחמה את אחותה הצעירה, מפל הי"ד, שנרצחה על ידי מחבלי חמאס. בסוף השבוע האחרון אדם זכתה לחבוק בת. היא ילדה את בתה השנייה, אחות לתבור בת השנה. בפוסט שפרסמה לעוקביה, בה היא מצולמת עם בעלה יובל, היא חשפה את שמה של הבת, שמקבל כעת משמעות מצמררת. "חדש ימינו כקדם", היא הסבירה וחשפה את השם – קדם. התקווה שלה: שעוד יגיעו ימים טובים יותר לישראל.

"קראנו לך על שמו של המפל הכי גבוה בישראל, לנצח הדבר הכי יפה ועוצמתי בטבע", סיפרה מדוע בחרה בשם, וריגשה את הרשת. "יום אחד נספר לך מה קדם להגעתך וכמה אפשרת לנו להסתכל קדימה. תודה שבאת לעולם הזה, עשית אותו טוב יותר. אוהבים אותך, המשפחה שכאן וזו שלמעלה".

אדם כתבה לעוקביה בהמשך, תוך שהיא מצטט את שירו של בועז שרעבי: "הלוואי ומענן תרד עלינו קשת, הלוואי ולעולם הזה יש תקנה, הלוואי ויום יצמח מתוך סופה גועשת, הלוואי ויש סיכוי אחד לאהבה. הלוואי שלא נכאב ואיש אחיו יאהב, הלוואי ויפתחו שוב שערי גן עדן, הלוואי ויתמזגו מזרח ומערב. הלוואי ונחדש ימינו כאן כ-קדם".

בפוסט שכתבה לאחרונה, אדם ביקרה את ההתנהלות בנוגע למצב בצפון. "מתי נתעורר? כשתהיה פה מדינה פלסטינית עם צבא? כשהצפון יהיה חלק מלבנון? כשישראל תושמד?", כתבה. בנוסף, לאחרונה היא העלתה תמונה לרשתות החברתיות, בה היא נראית יושבת ובוכה. בסטורי נוסף שהעלתה היא כתבה: "אמורה להתחיל יום צילומים ולא מצליחה לצאת מהרכב. אין לי אוויר מרוב כאב. רק מדמיינת בתים שקרה בהם מה שקרה בבית שלנו, שהשמיים נפלו והשמש כבתה. אני מרשה לעצמי לדבר בשם כל מי שנמצא בתוך השכול הלא ברור הזה עכשיו - יש לנו ציפייה שהאיום של חמאס לא יהיה הרתעה לחמש שנים או עשר שנים - שהוא יוסר לצמיתות. 'פרל הארבור' היה אירוע פחות משפיל ממדינה שהחלק הדרומי שלה נכבש על ידי מחבלים עם אופניים".

תגיות:מעיין אדםשבעה באוקטובר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה