חם ברשת

שולי רנד על הטבח: "קשה להסביר בהיגיון, זה היה הסתר פנים"

הזמר שיתף על התחושות הקשות בעקבות מה שאירע לעם ישראל: "הייתי בדרך לבית הכנסת, ולקח לי זמן עד שהבנתי שצריך לחזור. בשנייה ששמעתי שיש חטופים, הבנתי שאנחנו נכנסים לצרה צרורה"

רנד (צילום: משה שי / פלאש 90)רנד (צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

הזמר שולי רנד, משתף לראשונה את תחושותיו בנוגע לאירועי המלחמה. בראיון לעיתון "שביעי" הוא סיפר היכן שמע על כך. "הייתי בדרך לבית הכנסת, ולקח לי זמן עד שהבנתי שצריך לחזור. בשנייה ששמעתי שיש חטופים, הבנתי שאנחנו נכנסים לצרה צרורה".

"אי אפשר להסביר בהיגיון את מה שקרה, אלא שזה היה הסתר פנים. לקח לי יום וחצי לצאת מההלם, וגייסתי את עצמי לצאת ולתרום במה שאני יכול", הוסיף הזמר. "אחרי יומיים כבר הופעתי בפני מפוני בארי, וזה הצריך רגישות שיא והתגייסות למצבם. עשיתי גם דברים שלרוב אני פחות מרגיש איתם בנוח, כמו מסע למשפחות החטופים בתוכנית טלוויזיה עם אשתי, כדי לנסות להקל עליהם במעט".

אשתו של רנד, צופית גרנט, הייתה גם היא פעילה במהלך המלחמה. "רצחו לי את החלק ההומניטרי במוח, שכולנו בני אדם. לא! אם מגדלים אותך כמו שרץ זה מה שאתה נהיה", כתבה גרנט. "החלק השמאלני שלי לא קיים, אני בן אדם הומני אבל לא ככה. בא לי כל היום ללכת ברחוב ולנשק ישראלים, נהייתי מאוד מאוד ישראלית ועוד יותר יהודייה, נורא יהודייה".

לאחרונה התבטאה גרנט בנוגע לטבח וציינה כי "אם הייתה לעזתים ההזדמנות להיכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה. יפי הנפש שיש עכשיו לא עוברים לי בגרון".

תגיות:טבח|שולי רנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה