חם ברשת

ג'רי סיינפלד "זרק" פרו-פלסטיני מהמופע: "אתה והגאונות שלך, צאו החוצה"

הקומיקאי היהודי הופיע באוסטרליה, אך המפגין התפרץ לעברו בערב שהיה שייך לקהילה היהודית. סיינפלד הביך אותו: "גבירותי ורבותי - יש לנו פה גאון"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הקומיקאי היהודי, ג'רי סיינפלד, שנחשב לאחד המצליחים בעולם בכל הזמנים, כבר ראה הכל במלחמה הזאת – מפגינים פרו-פלסטינים ניסו לחבל בהופעותיו, הוא ספג קריאות אנטישמיות ואפילו הגיע לישראל על מנת לתמוך במדינה אחרי הטבח של חמאס.

אתמול (ראשון) סיינפלד ערך מופע סטנד-אפ בסידני, אוסטרליה, כשמפגין פרו-פלסטיני ניסה להתפרץ והחל בקריאות לעברו. הקומיקאי לא נשאר חייב, והגיב בציניות. "גבירותי ורבותי, יש לנו כאן גאון. הוא פתר את הסכסוך במזרח התיכון!", הגיב סיינפלד, לקול תשואות הקהל והוסיף: "זה מופע סטנד-אפ", תוך שהוא מבזה את המפגין ושולח אותו החוצה בבושת פנים.

התיעוד עלה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) של האגודה האוסטרלית-יהודית. מיד אחר כך נראה הקהל באולם מגיב לדבריו של סיינפלד תוך מחיאות כפיים סוערות, כשאותו אדם הורחק מהמקום על ידי שרשרת האבטחה. "בעוד כשלוש שניות הם יתחילו לתת לך אגרופים, אז הייתי מנסה להוציא החוצה את כל הגאונות שלך כדי שכולנו נוכל ללמוד ממך", הוסיף סיינפלד, בזמן שאותו אדם המשיך בקריאות "מהנהר לים - פלסטין תהיה חופשית", תוך שהוא יוצא מהאולם.

אחרי שעזב, סיינפלד שוחח על האירוע עם הקהל. "דמיינו מצב שהאדם הזה באמת היה פותר את המזרח התיכון", הוסיף. "כולנו בצד שלך עכשיו, הבהרת את הנקודה שלך כל כך טוב, ובמקום הנכון, הגעת למקום הכי נכון לשיחה פוליטית שכזו. מחר בחדשות כולנו נקרא על תרומתך. אז אתה צריך להתרחק מהבעיה 20 אלף מייל ולהיכנס בקומיקאי, כי ככה פותרים בעיות עולמיות. אלה הקומיקאים היהודים שצריך לתפוס".

סיינפלד לא עצר שם, וסיפר לקהל כי צריך לשלוח אנשים שיפריעו להופעתו של הקומיקאי האוסטרלי, ג'ים ג'פריס, כדי "לפתור בעיות גיאו-פולטיות שהמדינה מתמודדת איתן".

כזכור, לפני מספר שבועות התארח סיינפלד בפודקאסט של העיתונאית בארי ווייס ודמע כאשר זו דיברה על חוויותיו מהביקור בישראל. "היית בישראל כשהמלחמה פרצה. איך היית מתאר את הביקור?", שאלה העיתונאית והוא ענה לה: "זו הייתה החוויה העוצמתית בחיי".

תגיות:ג'רי סיינפלדפרו-פלסטיני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה