חדשות בארץ

אבל כפול בבית אל: שתי משפחות שכולות יושבות שבעה באותו רחוב

רחוב מבוא האורנים ביישוב בית אל התעטף באבל כבד, כאשר שתי משפחות יושבות שבעה על בניהם הלוחמים שנפלו בשני קרבות שונים ברצועת עזה

(צילומים: דובר צה"ל)(צילומים: דובר צה"ל)
אא

בית אבל התעטפה באבל כבד: שתי משפחות מרחוב "מבוא האורנים" ביישוב בית אל יושבות שבעה על בניהם הלומים שנפלו בקרבות: משפחתו של אלון וייס הי"ד שנפל בצפון הרצועה מתגוררת במרחק של 30 מטר בלבד ממשפחתו של סמל שלום מנחם הי"ד שנפל באסון הנגמ"ש.

סמל שלום מנחם (21) הי"ד, לוחם הנדסה קרבית, נפל בשבת באסון פיצוץ הנגמ"ש בו נפלו 8 לוחמים. שלום מנחם גדל בבית אל והותיר אחריו הורים ו-7 אחים ואחיות. הוא נטמן אמש (ראשון) בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

אלון וייס (49) הי"ד, נפל אף הוא בשבת כאשר הטנק בו היה עלה על מטען בצפון רצועת עזה. וייס גדל בבית אל להוריו, גיורא ובת שבע וייס, ממקימי היישוב. הוא התנדב לשירות מילואים למרות גילו, והותיר אחריו אישה, 7 ילדים ונכדה. לפני שבועיים חיתן את ביתו רחלי, ובעוד 3 שבועות תתחתן הבת הודיה.

ראש המועצה שי אלון ספד בצער: "הלב מתקשה להכיל את האובדן הקשה עם נפילתם של שני בני היישוב היקרים שלום מנחם ואלון וייס הי"ד. שני אנשים נערצים ובעלי מידות. אלון גדל ביישוב, בנם של ותיקי היישוב ומקימיו, גיורא ובת שבע יבל"ח, התגורר בפסגות, איש אהוב וחבר יקר לכל סובביו. אלון לחם בגבורה ולא ויתר עד הרגע האחרון. הותיר אחריו אישה ו-7 ילדים. ליבנו עם משפחתו עם היוודע הבשורה הקשה. 'ייוודע בגויים לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך"'.

עם פרסום שמו של שלום הי"ד ספד אלון: "תושבי בית אל מבכים על נפילתו של שלום מנחם הי"ד באסון הנגמ"ש ברפיח, לוחם הנדסה קרבית, בן בכור ליהודה ותמר, אח תאום לאחיו – לוחם גבעתי, ולעוד 6 אחים ואחיות. ליבנו עם אובדנה הכבד מכל של משפחתו, עם היוודע הבשורה המרה. הצער בלתי נתפס לנוכח האסון הנורא. שלום נפל כגיבור במלחמה עם קיומנו וכך ייזכר לעד.

"משפחת מנחם היא משפחה שורשית בבית אל. שלום הוא דור שלישי ביישוב, נכד לסעדיה ומרים שרעבי ממקימי היישוב ובן למשפחה מופלאה, מלאת יראת שמיים, תעצומות נפש ואמונה. שלום היה אדם מופנם, שקט וצנוע, נעים הליכות וטוב עם הבריות כולם. היה לו אור בעיניים ונשמה ענקית אשר יחסרו לנו רבות. 'הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו'", סיים אלון בכאב.

הרב זמיר כהן במסרי חיזוק וניחום למשפחות השכולות:

תגיות:חלליםבית אל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה