חדשות בארץ

כרוז ברצועה: 200 אלף דולרים למי שיביא מידע על הנהגת חמאס

הפלסטינים טוענים כי צה"ל פיזר מן האוויר כרוזים בערבית המציעים פרס עבור מידע שיוביל אל יחיא סינוואר ומוחמד דף. כוחות צה"ל הגבירו את התקיפות במרכז הרצועה

פעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

כרוז שהוטל בעזה מציע פרס של 200 אלף דולרים למעבירי מידע על יחיא סינוואר, מוחמד דף ועזאדין חדד, מפקד גדוד עזה של חמאס. כך דיווחה היום (שלישי) התקשורת הפלסטינית. בצה"ל לא אישרו את הדיווח. אין זו פעם ראשונה שכרוזים מהסוג הזה מופצים ברצועת עזה ובעבר דובר צה"ל בערבית אישר כי אכן פוזרו כרוזים ברצועה, עם דגש על חאן יונס ורפיח.

תקיפה רחבה במרכז הרצועה

כוחות אוגדה 99 ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה במקביל לכוחות אוגדה 162 שפועלים בלחימה במרחב רפיח. תקיפה עצימה בוצעה הלילה והבוקר באזורים זייתון ונוסיראת.

לוחמי חטיבת גבעתי חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים בהיתקלויות פנים מול פנים ברפיח. באחת מהן הכוח זיהה שני מחבלים חמושים במטען, כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים. כוחות של חטיבה 401 חיסלו מספר מחבלים ואיתרו במהלך סריקות במרחב אמצעי לחימה בהם רובים מסוג קלאצ'ניקוב, רימונים, ווסטים ועוד.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז הרצועה כנגד תשתיות טרור וחיסלו מחבלים בקרבות פנים אל פנים. מטוס קרב חיסל בהכוונת כוחות האוגדה ראש חוליית צליפה בארגון הג'יהאד האיסלאמי. בנוסף, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 8 זיהו וחיסלו חוליית מחבלים שנעו לעבר הכוחות.

במהלך היממה האחרונה חיל האוויר המשיך לתקוף עשרות מטרות טרור ברחבי הרצועה. באחת התקיפות מטוסי קרב חיסלו שני מחבלים שהיו מעורבים בירי נ"ט על כוחותינו. כמו כן, כוחות זרוע הים תקפו מספר מטרות כסיוע לכוחות.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלכרוז למציאת סינוואר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה