חדשות בארץ

שר הביטחון הורה לצה"ל לבטל הרצאות של אהוד ברק

לאחר שצה"ל עדכן כי "נהוג ומקובל להזמין ראשי ממשלה בעבר לשאת הרצאות בפני קצינים", שר הביטחון יואב גלנט הנחה לבטל. כזכור, ברק התבטא לא אחת נגד הממשלה ויוחסו לו קריאות למרי אזרחי

אהוד ברק (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)אהוד ברק (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט הורה היום (שלישי) לצה"ל לבטל לאלתר את הזמנתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, להרצות בפני קציני צה"ל.

כזכור, ברק קורא מזה חודשים “להטיל מצור” על הכנסת כדי להפיל את הממשלה והתבטא לא אחת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בשנה שעברה אף הוגשה תלונה נגדו על התבטאות הגובלת בהסתה, כאשר במהלך המחאה נגד הרפורמה המשפטית, קרא למרי אזרחי. בסופו של דבר לא נפתחה חקירה בעניינו. שלושה שבועות לפני מתקפת הטרור על העוטף הוא שב והתבטא בדרך דומה.

בין היתר אמר אז ברק: "אנחנו בדרך למרי אזרחי לא אלים. יהיו עליות ומורדות, זה אולי ייקח זמן, חלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך. אנחנו נצטרך להתמודד עם עמל, זיעה ודמעות - ובתקווה לא עם דם. ייתכן שתהיה אלימות, שתמיד מגיעה מהימין, אבל נביא לזה סוף, לא משנה מה המחיר".

אתמול דווח כי צה"ל הזמין את ברק להעביר שיחה השבוע לקצונה הבכירה בצה”ל במכללה לביטחון לאומי. אמש, בדיון בקבינט המדיני ביטחוני נשאל הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי האם הדבר נכון. הלוי אישר את הדברים והוסיף כי "נהוג ומקובל להזמין ראשי ממשלה לשעבר להרצות בפני קצינים". על פי המרטכ"ל ההחלטה התקבלה על ידי המכללה לביטחון לאומי. היום, כאמור, הורה גלנט לבטל את ההרצאה.

תגיות:יואב גלנטאהוד ברקהרצאות בצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה