חדשות בארץ

ארה"ב: חברי קונגרס דורשים למנוע מחמאס את הסיוע האמריקני

קבוצת חברי קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית העבירו את הדרישה למזכיר המדינה, אנתוני בלינקן. באחרונה אישר ממשל ביידן חבילת סיוע לעזה בגובה של 404 מיליוני דולרים

משאיות סיוע לעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)משאיות סיוע לעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

רשת פוקס ניוז דיווחה היום (שלישי) כי מספר חברי קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית דרשו שממשל ביידן יסביר כיצד הוא פועל למנוע מכסף אמריקני להגיע לידי החמאס. הפונים מתייחסים לחבילת הסיוע שאושרה באחרונה על ידי הממשל, לטובת סיוע הומניטרי לעזה, בגובה של 404 מיליוני מדולרים.

על פי הדיווח, פט פאלון, חבר הקונגרס מטעם מדינת טקסס, המשמש גם חבר בוועדת השירותים המזוינים וועדות הפיקוח של בית הנבחרים, הסביר כי על מזכיר המדינה לפרט אילו פעולות נוקטת ארה"ב כדי למנוע מחמאס לעשות שימוש בכסף למימון המשך פעולות הטרור.

לדברי פאלון, "כוונת החבילה הזו היא לספק מזון, מי שתייה, חינוך ומחסה לאזרחים בעזה, אולם החשש הוא שהכספים יגיעו לידיים של החמאס. מיותר להזכיר כי משרד החוץ הכריז עליו כארגון טרור. יש יותר מחשש שהכסף ישרת את חמאס לפעולות טרור שמטרתן השמדת מדינת ישראל".

חברי הקונגרס דרשו מבלינקן להציג ביטחונות שמימון לסיוע הומניטרי אינו בסופו של דבר מממן טרור. כמו כן דרשו להקפיא את העברת הכספים עד שהממשל יספק הסבר כיצד הכסף עובר, ולמי. פאלון הוסיף: "המדיניות של ממשל ביידן היא לתמוך בישראל, ומימון עקיף לחמאס יתגלה כמנוגד למשימה זו".

תגיות:סיוע לעזההקונגרס בארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה