חם ברשת

יעל בר זוהר כואבת: "ברגע אחד המסך נופל וכל ההגנה שלי מתפוררת"

המגישה כואבת את מות אביה: "למי שיש עוד הורים בחיים – תעשו לעצמכם טובה ותלכו לבקר אותם, תנו להם חיבוק חם. הכל חולף, נצלו את הזמן"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

המגישה והשחקנית, יעל בר זוהר, עברה שנה לא פשוטה – זה התחיל עם רצח אחיינה, עילי ברעם הי"ד, על ידי מחבלי חמאס והמשיך עם פטירתו של אביה, מנחם בר זוהר ז"ל, לפני כשלושה שבועות.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, צירפה בר זוהר תמונה של אביה המנוח לצד אימוג'י של לב שבור, וכתבה: "פתאום זה תוקף, הגעגוע. הכאב והדמעות זולגות. מסתכלת על תמונות ורואה אותך אבא, אהוב שלי. המנגנון האנושי הוא מתוחכם, המוח עושה מניפולציות ואז פתאום ברגע אחד כאילו המסך נופל וכל ההגנה מתפוררת - ההבנה שאתה לא פה מכה בי".

בהמשך, בר זוהר התנצלה בפני אביה: "סליחה שלא הצלחתי להציל. לא הצלחנו כנגד חולשת הגוף. כל מה שנותר לי לעשות אולי הוא לגרום לך שתהיה גאה בי, להישאר יעלי שלך, שנתת לה הכל. מתגעגעת אליך".

לסיום, שלחה בר זוהר מסר לעוקביה: "ולמי שקורא עכשיו ויש לו עוד הורים בחיים – תעשו לעצמכם טובה ותלכו לבקר אותם, לתת להם חיבוק חם ולהסתכל להם לתוך העיניים. בסוף, הכל חולף. נצלו את הזמן".

לאחר פטירת אביה, בר זוהר העלתה מספר פוסטים בהם כתבה בין היתר: "איך נפרדים בכלל מאבא? יש דבר כזה? אני לא רוצה להיפרד. ואני גם לא אפרד ממך לעולם - הדם שלך זורם לי בגוף ואני המשך ישיר שלך. נתת לי כל כך הרבה ממך. נתת לי הכל. את כל מה שיש לך וכל מה שאין".

השחקנית סיפרה לעוקביה על חוויות משותפות שעברה יחד עם אביה. היא החלה בסיפורים על איך לימד אותה לרכב על אופניים, או הסביר לה כיצד לשחות כשהייתה קטנה. "אבא. אין מישהו בעולם הזה שאוהב אותי כמוך. מעריץ מספר 1. תמיד מתגאה בי. לאן שלא הלכת טרחת לומר לכולם 'אני אבא של יעל בר זוהר'".

תגיות:אבאיעל בר זוהרעילי ברעם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה