סלבס בהתחזקות

השחקנית שהפתיעה: "מתפללת כל בוקר, רוצה לשמור שבת"

עדן פינס סיפרה בראיון על התקרבותה לדת: "מרגישה שיש לי קשר ישיר עם אלוקים. רוצה לקיים את המצוות שלנו כהלכה ושהבית שלי יהיה בישראל"

אא

האם השחקנית ואושיית הרשת, עדן פינס, מתחזקת? על פי ראיון שערכה במגזין מאקו, נראה שהתשובה היא חיובית.

"אני מרגישה שיש לי קשר ישיר עם אלוקים. אני מתפללת כל בוקר ולפני שאני הולכת לישון, ויש לי תפילות ארוכות. בבוקר זה לוקח לי איזה רבע שעה, 20 דקות. המשפחה שלי מהצד של אמא חרדים, אז גדלתי לזה", סיפרה.

פינס הוסיפה כי לקחה על עצמה לנסות ולשמור צניעות: "אנשים חושבים שזאת בדיחה לשמור צניעות בחלק מהשבוע, אבל זה הבדל משמעותי, זו השתדלות גדולה".

בהמשך נשאלה פינס האם היא רוצה לגור בישראל או בחו"ל, והשיבה: "אני רוצה שהמשפחה שלי תעשה קידוש כל שישי. אני רוצה לשמור שבת, לקיים את המצוות שלנו כהלכה, ואני רוצה שהבית שלי יהיה בישראל".

זאת לא הפעם הראשונה שפינס מתבטאת בנושא. בעבר היא ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה, והצהירה כי היא "מאמינה בהשם באמונה שלמה, ומקפידה בכל בוקר להתפלל - אומרת 'מודה אני', תפילת אשר יצר, נוטלת ידיים ואומרת ברכות השחר. התחלתי להחמיר עם זמני אכילת החלב והבשר. אני ללא ספק יכולה להגיד שזה אחד הדברים שהכי ממלאים, מחזקים ומרגיעים אותי. יש משהו קסום באמונה והתפילות, בעיקר בבוקר, שנותן לך את הכוח והדרייב להתקדם ולהצליח. כמה דקות עם עצמך, עם הסידור ואיתו. ובעיקר להודות על כל מה שיש".

פינס סיפרה כי קיבלה החלטה שלא לעבוד בשבת, וכן לשמור כשרות, לברך על האוכל, להרבות בלימוד, לקרוא קריאת שמע שעל המיטה ועוד.

תגיות:סלבס בהתחזקותעדן פינס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה