חדשות בארץ

"אוהבים אתכם": האב ששכל את בנו בירי דו-צדדי נפגש עם הלוחמים ומסרב לכעוס

אבידן בית יעקב נפגש עם הלוחמים מאירוע הירי הדו-צדדי ממנו נהרג בנו בעזה: "אוהבים אתכם, אין בנו טיפת כעס"

סרן רועי בית יעקב הי"ד (צילום: דובר צה"ל)סרן רועי בית יעקב הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

אבידן בית יעקב, יו"ר היישוב עלי, ששכל את בנו סרן רועי הי"ד בצפון רצועת עזה לפני כחודשיים, נפגש אתמול (שלישי) עם לוחמים מהאירוע בו נהרג בנו מירי דו-צדדי של כוחותינו.

"'עם ישראל חי', נפגשנו היום עם "השיריונרים" מאירוע הדו"צ בו רועי וחייליו נהרגו. מלח הארץ! לוחמים נפלאים", כתב האב בחשבון הפייסבוק שלו.

"כמה אומץ צריך בשדה הקרב, אבל איזה אומץ צריך לפגוש את ההורים של מי שנהרג באירוע כזה. עם המ"פ אני נלחמתי יחד בחאן יונס. אני יודע מי הוא. רועי כתב עליו בווטסאפ יומיים לפני שנהרג 'לדעתי המ"פ שיריון הכי טוב שהיה לנו'", הוסיף האב.

"שמחנו לפגוש אותם והם שמחו שהגיעו. רק ככה ננצח. שנשמח אחד בשני, גם במציאות היותר קשה בה אנחנו אחראים לכישלונות וטעויות. ככה לוקחים אחריות. לא הולכים אחורה, לא עוזבים באמצע מלחמה - מביטים למציאות בעיניים, אולי מזילים דמעה. אוספים את האומץ ומביטים בעיניים, אחד של השני".

"אתכם השיריונרים - אנחנו אוהבים אתכם בדיוק כפי שאנחנו אוהבים את החיילים של רועי ואין בנו טיפת כעס. תמשיכו להילחם - אנחנו ננצח, יחד", סיים האב את דבריו.

לאחר נפילתו של רועי, אמר אביו: "אם ניקח פיסת אדמה במדינת ישראל שבה חס וחלילה נפל חייל, האדמה הזו לא ארורה, היא מקודשת. זה שיש רוע בעולם וברוע הזה צריך להילחם. זה לא שהמצב רע, המצב הוא טוב, אנחנו צריכים לעשות אותו יותר טוב. צריך לדייק מה הרע ומה תפקידנו. אין ספק שכשלנו, זה כואב מאוד, זה עלבון קשה. נפלנו. היום עם ישראל צריך לדעת לקום מתקלות שהוא עשה, לא רק איך התכוננו מול חמאס אלא איך ניהלנו את העם שלנו, איך דיברנו אחד עם השני. האתגר הכי גדול הוא תמיד לקום מכישלון שלך. זה האתגר שלנו עכשיו".

רועי הי"ד נפל בתקרית קשה בג'באליה, יחד עם ארבעה לוחמים מחטיבת הצנחנים. האסון התרחש בעקבות ירי בשוגג של שני טנקים לעבר מבנה בו שהה רועי עם חייליו.

תגיות:גבורהשכולרועי בית יעקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה