חדשות בארץ

כלי טיס עוין יורט בעוטף, חיסולים ממוקדים בלבנון ודרום סוריה

לראשונה מזה שישה חודשים שוגר כלי טיס אל יישוב בעוטף. התקשורת הערבית מייחסת לישראל חיסול של קצין בצבא סוריה ומפקד שטח של חיזבאללה בלבנון

נפילת רקטה בכפר סאלד (צילום: Ayal Margolin/Flash90)נפילת רקטה בכפר סאלד (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

לראשונה מנובמבר, כלי טיס עוין שוגר היום (רביעי) מרצועת עזה אל עבר יישוב בעוטף. עקב כך הופעלו התרעות בסופה, ניר יצחק וחולית. מערכת ההגנה אווירית ירטה את הכלי באזור קיבוץ סופה. לא דווח על נזק או נפגעים.

התקשורת הערבית דיווחה היום כי במהלך הלילה צה"ל חיסל חוליית מחבלים בדרום לבנון, בהמשך לתקיפה ממוקדת נוספת שהייתה אמש באזור העיר צור. בתקיפה זו נפגע מפקד שטח בחיזבאללה. רשת "אל ערביה" הסעודית ציינה כי הותקף יונס עז א-דין, בכיר בחיזבאללה. לא דווח על מצבו.

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר כי הלילה זוהו מספר מחבלי חיזבאללה נכנסים למבנה צבאי בכפר יארון, המשמש כמחסן אמל"ח. בהמשך, כלי טיס של חיל האוויר תקף את המבנה.

בנוסף, הרשתות הסוריות דיווחו כי לפנות בוקר חיסל צה"ל קצין בצבא הסורי, בתקיפה שבוצעה באזור קונייטרה. צה"ל לא הגיב על הדיווח.

שיגורים לגליל, נזק למבנים במטולה

דובר צה"ל עדכן שכטב"ם חצה הבוקר מלבנון לאזור צפון הארץ ונפל במרחב מטולה. אין נפגעים. כמו כן, מספר רקטות שוגרו לעבר היישוב וגרמו לנזק במבנים. באחד מהם פרצה דליקה שטופלה על ידי גורמי הביטחון וההצלה.

מוקדם יותר, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה סמוך לשדה אליעזר שבעמק החולה.

מפקד פיקוד הצפון וראש אגף המבצעים אישרו תוכניות לחימה לצפון

צה"ל אישר כי מפקד פיקוד הצפון, האלוף אורי גורדין וראש אגף המבצעים, האלוף עודד בסיוק, קיימו אתמול דיון אישור תוכניות והערכת מצב משותפת בפיקוד הצפון. על פי צה"ל: "במסגרת הערכת המצב, אושרו ותוקפו תוכניות אופרטיביות להתקפה בלבנון והתקבלו החלטות על המשך האצת המוכנות של הכוחות בשטח".

תגיות:סוריהחיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזלשיגור רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה