חדשות בארץ

מח"ט גבעתי בעזה: "יורים רק על מטרות איכותיות או איומים. יש כלכלת חימוש"

אל"מ לירון בטיטו נלחם כעת עם פקודיו ברפיח ומאשר לכאורה שצה"ל "חוסך" בתחמושת ולא יורה "באותה עצימות כמו בעבר", מתוך סברה שהסלמה בצפון תתגבר

לוחמי גבעתי ברפיח (צילום: דובר צה"ל)לוחמי גבעתי ברפיח (צילום: דובר צה"ל)
אא

מח"ט גבעתי, אל"מ לירון בטיטו, מאשר כי צה"ל שינה את אסטרטגיית הירי ברפיח בפרט ובעזה בכלל, ועבר ל"כלכלת חימוש", מתוך סברה שצפויה הסלמה רחבה בצפון. את הדברים אמר המח"ט בריאיון שפורסם היום (רביעי) ב"מקור ראשון".

חטיבת גבעתי נלחמת מזה מספר שבועות ברפיח. על פי המח"ט, בשבועות האחרונים מדווחים חיילים כי הסיוע הארטילרי והאווירי הוא לא מה שהיה קודם. בטיטו: "יש כלכלת חימושים בגלל ההיערכות למלחמה בלבנון, זה מתבטא בכך שאם בתחילת המלחמה 'היד הייתה קלה על ההדק', היום כבר לא יורים בכל דבר בארטילריה או מהאוויר, יורים רק על מטרות איכותיות או איומים מידיים". עם זאת, אלמקייס ציין "אין שום לוחם שנותר ללא מענה, או שנשאר מאוים".

על המוטיבציה הגבוהה של לוחמיו הוסיף בטיטו: "המוטיבציה של החיילים נובעת ממה שהם ראו בשבעה באוקטובר – בלחימה ביישובי העוטף ובאובדן של 55 לוחמים החטיבה, חבריהם לנשק, מתחילת המלחמה. אני חי את הילדים האלה כל יום, זאת הגאווה הכי גדולה שיש לי כמח"ט. העוצמה והביחד שלהם, שלא יעצרו ולא משנה כמה עייפים יהיו, עד שייצרו פתרון אמיתי למדינת ישראל, אין ברירה אחרת. זאת זכות ענקית עבורנו".

תגיות:מח"ט גבעתיכלכלת חימושיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה