חם ברשת

"חשבתי שהוא צרפתי, אולי הוא הרג ילד?": השחקן הישראלי מותקף ברשת

גורמים פרו-פלסטינים קראו להחרים את הסדרות, חלקן בינלאומיות, בהן משחק אחד השחקנים המצליחים בישראל - תומר קאפון. השחקן סיפר: "מקבל הודעות שטנה, איומים במוות והודעות אנטישמיות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחד השחקנים המצליחים בישראל בשנים האחרונות הוא תומר קאפון. הוא מוכר לא רק בישראל, אלא גם בחו"ל, זאת בשל העובדה שהשתתף בסדרות שנצפות בנטפליקס. בימים האחרונים קאפון מותקף. פעילים פרו-פלסטינים בכל העולם קוראים להחרימו ולא לצפות בסדרות שבהן הוא משתתף.

"לא הייתי מודעת לכך שקאפון היה בצה"ל. תחרימו את הסדרה", כתבה אחת הגולשות. "התרגשתי לצפות בה, אבל זה כל כך דוחה. אני אפילו לא רוצה לחשוב על הזוועות שהוא ביצע".

"עשיתי עכשיו גוגל על השחקן, וכל הזמן הזה לא היה לי מושג שהוא מ'Isntreal' (צירוף של המילים "ישראל" ו"לא אמיתית")", כתב גולש אחר. "זה עצבן אותי אפילו יותר, חשבתי שהוא צרפתי. אז תארו לכם את המכה שקיבלתי מלקרוא את זה". משתמש אחר הקצין: "אנשים קולטים כמה גדול הסיכוי שהוא הרג ילד? הצבא כבש את עזה גם ב-2004". במקרה נוסף עלתה לרשת תמונה של חייל, שמכוון נשק לילד קטן.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שקאפון מותקף על ידי גורמים אנטי ישראלים. בתחילת המלחמה הוא סיפר כי קיבל תגובות נאצה. "אני מקבל הודעות שטנה, איומים במוות והודעות אנטישמיות בימים האחרונים, הודעות שחוגגות את הזוועות שהתרחשו, חוגגות את שפיכות הדמים", כתב אז ברשתות החברתיות. "לאותם אנשים אני יכול להגיד רק שאני לא יכול לשפוט אתכם. אלוהים יעשה את זה, ואין שום קשר בין הפעולות של חמאס לבין העם הפלסטיני – חמאס הורג אזרחים תמימים משני הצדדים".

בהמשך הוא פנה לעוקביו ברחבי העולם וסיפר כיצד מפגש תמים עם אחיינו הציף בו חרדה ופחד. "חשבתי שאולי אוכל לבקש את עזרתכם, כדי להקל על הנפש שלי עם קצת אהבה בימים אלה. היום יום שבת, משפחות נאספות יחד בסוף השבוע, והרגע חזרתי מביקור אצל האחיין שלי, אלוקים יברך אותו, כי רציתי לטעון את עצמי בקצת אנרגיה תמימה אחרי השבועות האחרונים", כתב. "כששיחקנו, לא יכולתי שלא לראות את פניהם של הילדים שנמצאים בשבי חמאס. אני אפילו לא מאמין שאני אומר את המילים האלה, כל כך הרבה סיפורים ופרצופים שבוודאי ראיתם. אני לא יכול אפילו להבין את זה".

תגיות:אנטישמיותפרו-פלסטיניםתומר קאפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה