חדשות בארץ

שבוע אחרי ששוחרר: מנהיג חמאס ביו"ש נעצר בשנית

עזיז דוויק, יו"ר המועצה המחוקקת הפלסטינית וממנהיגיה הבכירים של חמאס, נעצר בחברון. לפני שבוע שוחרר בתום מספר חודשים של מעצר. חמאס גינה את מעצרו

פעילות מעצרים ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות מעצרים ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

הפלסטינים דיווחו היום (חמישי) כי כוחות צה"ל עצרו את עזיז דוויק מחברון, ממנהיגי חמאס ויו"ר המועצה המחוקקת הפלסטינית. הוא נעצר הלילה, שבוע לאחר ששוחרר בתום תשעה חודשי מעצר.

בחמאס הגיבו למעצרו: "אנחנו מגנים בחריפות את המעצר מחדש של ד"ר דוויק, ימים ספורים לאחר שחרורו, באופן אכזרי ונקמני. ניסיונות הכיבוש לשבור את רצונו של ד"ר דוויק ורצונם של העצירים הגיבורים שלנו – ייכשלו".

דוויק, או בכינויו "אבו הישאם", בן 77, היה אמור בעבר לשמש יושב ראש הרשות הפלסטינית, אך בסופו של דבר לא כיהן בתפקיד. הוא נעצר מספר פעמים על ידי ישראל וריצה עונשי מאסר בגין חברותו בארגון טרור. הוא נעצר בפעם האחרונה כשבועיים לאחר מתקפת הטרור על העוטף ושוחרר בשבוע שעבר.

בנוסף למעצרו, כוחות צה"ל וכוחות מיוחדים פעלו הלילה במחנה הפליטים בג'נין, וביצעו מעצר של מבוקש. פעיל טרור. כמו כן, כוחות פעלו במחנה הפליטים אל-פארעה הסמוך לעיר טובאס במזרח השומרון. מספר מבוקשים נעצרו ועל פי הפלסטינים ארבעה "חמושים" נפגעו מירי צה"ל.

תגיות:יו"שמעצר מבוקשיםעזיז דוויק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה