חדשות בארץ

יהודי נרצח ליד קלקיליה, כוח צה"ל עורך מצוד אחר תוקפיו

נהג רכב ישראלי כבן 70 הובא למעבר אליהו במצב קשה מאוד. הוא סבל מחבלות ועל פי אזרח שפינה אותו ממקום התקיפה, פלסטינים נמלטו עם רכבו של הפצוע. כוחות הביטחון פתחו בסריקות

כוחות בכניסה לקלקיליה, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)כוחות בכניסה לקלקיליה, ארכיון (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

יהודי כבן 70 נפצע בצהריים (חמישי) באורח אנוש לאחר שהותקף על ידי מספר פלסטינים. האירוע התרחש בכניסה לקלקיליה. הערב עדכן בית החולים מאיר בכפר סבא כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. "למרבית הצער, למרות מאמצים של הצוות, לא ניתן היה להצילו ונאלצנו לקבוע את מותו", נמסר מבית החולים.

ממד"א נמסר כי "בשעה 13:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר מחוסר הכרה שהובא לחבירה עם צוותי מד"א סמוך למעבר אליהו, לאחר שככל הנראה רכבו נשדד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, שכללו מתן מכות חשמל ממכשיר מפעם".

אזרח שעבר בכביש בו בוצעה התקיפה הוא שפינה את הפצוע למעבר אליהו הנמצא בקרבת מקום, וכאמור כוחות הביטחון מעריכים כי מדובר בתקיפה על רקע שוד הרכב, אולם לא נשללות אפשרויות אחרות, כולל תקיפה לאומנית.

חובש רפואת חירום במד"א שי כהן עדכן: "חברתי לכוח רפואה צבאי שטיפל בגבר שהיה מחוסר הכרה במעבר. סיפרו לנו שהוא נשדד סמוך לנבי אליאס ורכב שחלף במקום וראה אותו עומד על הכביש הביא אותו למחסום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים ממכשיר המפעם, ולאחר שליבו שב לפעום פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים מאיר, כשמצבו קשה מאוד כשהוא מונשם".

בעקבות האירוע כוחות גדולים של צה"ל נכנסו לעיר הפלסטינית וסורקים אחר הרוצחים.

תגיות:קלקיליהתקיפת יהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה