חדשות בארץ

אישום נגד רוצח הנער בנימין אחימאיר: המחבל הזדהה עם דאע"ש

חודשיים לאחר הרצח של הנער, סמוך לחוות מלאכי השלום, המחבל אחמד דוואבשה מהכפר דומא עומד לדין יחד עם סייען. בחקירתו הודה כי לאחר שרצח את אחימאיר הי"ד, תכנן לרצוח יהודים נוספים

בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)בנימין אחימאיר הי"ד (צילום: משטרת ישראל)
אא

הפרקליטות הצבאית הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד המחבל אחמד דוואבשה, מהכפר דומא, אשר רצח לפני כחודשיים את הנער בנימין אחימאיר הי"ד, סמוך לחוות מלאכי השלום בבנימין. כתב האישום מייחס למחבל עבירות של גרימת מוות בכוונה, ניסיון גרימת מוות בכוונה של אנשים נוספים ושיבוש הליכי משפט.

כתב האישום מתאר כיצד המחבל, יחד עם חבריו בכפר, החלו לפעול לפני כשנה בחוליית טרור המזדהה עם ארגון הטרור דאע"ש ותכננו לרצוח יהודים. נטען כי כשנה למועד הפיגוע חברי החולייה דנו בענייני המדינה האיסלמית ועל משמעות הגי'האד. בשלב מסוים, החליט הנאשם לבצע פיגוע רצח.

ביום הפיגוע המחבל נטל סכין, יצא מהכפר לחוות מלאכי השלום וחיפש יהודי על מנת לרצוח אותו. המחבל הבחין בנער המתקרב למקום, הסתתר בשיחים, וכשאחימאיר התקרב המחבל זינק לעברו, צעק לעבר המנוח "I Will Kill You" והחל לרוץ אחריו. במהלך מנוסתו נפל המנוח ארצה והנאשם השיגו. המנוח קם ונאבק בנאשם עד שזה הכריעו.

לאחר הרצח האכזרי תר המחבל אחר קורבנות נוספים בסמוך לחוות "מלאכי השלום", ומשלא עלה בידו לאתר, שב לכפרו ושרף את בגדיו כדי לטשטש עקבות.

בנוסף דוואבשה, הוגש כתב אישום נגד ח'טאב סלאוודה, חבר נוסף בחולית הטרור איתו התייעץ המחבל כיצד לפגוע ביהודים, ואף קיבל את צוואת המחבל אותה הכין לפני יציאתו לרצח.

משפחתו של בנימין מסרה בעקבות הגשת כתב האישום: "היום יותר מתמיד, ברור לכולנו כי המענה הציוני האמיתי והמתבקש לחבורה דאע"שית אשר חפצה במותנו ובהיעלמות כל סממן יהודי מארצנו - הוא להקים ישיבה במקום הרצח ע"ש בננו האהוב, בנימין הי"ד -  אשר תשלב תורה והתיישבות, עיון ומעשה, עבודת כפיים ועבודת ה'. אנו קוראים לממשלת ישראל לזקוף את ראשה ולהחיל ריבונות מלאה על שטחי ההתיישבות בכלל ועל אזור הרצח בפרט".

עו"ד חיים בלייכר, מארגון חוננו, המייצג אתה משפחה, מסר: "עם ישראל נאבק נגד אויב רצחני שאבד כל צלם אנוש. בנימין הי"ד נאבק ממושכות באותו מחבל דאע"ש רצחני שבא לעקור את העם היהודי מארצו. חייבים להילחם בלא פשרות באויב, לנצחו ולהשמידו. אנו דורשים כבר עתה לשפוט את המחבל בפני הרכב שופטים אשר יש בסמכותו להטיל עונש מוות. אין מקום למרצחים הללו על פני האדמה".

תגיות:פיגועכתב אישום מחבלבנימין אחימאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה