חדשות בארץ

נתניהו למשפחות החטופים שנרצחו: "לא נצא מרצועת עזה עד שכל החטופים יחזרו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בלשכתו עם משפחות החטופים שנרצחו בעזה או שגופותיהם נחטפו לרצועה. הצהיר: "מחויבים להחזיר את כולם, לא נוותר על אף אחד". נפגש גם עם אנשי השב"כ שחילצו את ארבעת החטופים

נתניהו (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)נתניהו (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו שרה נתניהו, נפגשו היום (חמישי) עם חלק ממשפחות החטופים שקיבלו הודעה שיקיריהם אינם בין החיים. הפגישה התקיימה בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

נתניהו הצהיר בפני המשפחות: "אנחנו מחויבים להחזיר את כולם, את כל ה-120 החטופים. החיים והחללים כאחד. גם אם זה בשלבים, לא נוותר על אף אחד. כשאנחנו בתוך עזה הלחץ משתנה, הפעילות שלנו מייצרת הזדמנויות להשבת החטופים. לא נצא מרצועת עזה עד שכל החטופים יחזרו, ולא נצא עד שנחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס. אין לנו אופציה להרים ידיים, אין לנו אופציה לוותר על הניצחון. זו עמדתי. מי שמתנגד - שיתנגד בגלוי".

לראש הממשלה התלוו בפגישה מתאם השבויים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש, המזכיר הצבאי אלוף רומן גופמן וראש מנהלת החטופים, הנעדרים והשבים, ירון כהן. מלשכתו של נתניהו נמסר כי ביום ראשון הקרוב עתידה להתקיים פגישה נוספת עם משפחות נוספות של חללים חטופים.

נתניהו לאנשי השב"כ שחילצו חטופים: "עושים משימות אחרות, שהשתיקה יפה להם"

ראש הממשלה נפגש היום גם עם לוחמי היחידה המבצעית של השב"כ, שפעלו במבצע "ארנון" וחילצו ארבעה חטופים מעזה. בפגשיה השתתפו ראש השב"כ רונן בר, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף רומן גופמן, סגן ראש השב"כ וראש אגף המבצעים. 

במהלך הביקור הוצגו לראש הממשלה רצף המבצעים שיזמה היחידה המבצעית בשב"כ, בהם מבצעי חילוץ החטופים ומבצעי חילוצי גופות החטופים מרצועת עזה. 

נתניהו ללוחמי השב"כ: "אני נמצא פה עם לוחמים נועזים, שבאים מכל חלקי החברה הישראלית, ושעשו את הבלתי אפשרי לאפשרי. אתם נתתם חלק בהרבה מבצעים נועזים, שהרימו את קרנה של מדינת ישראל, חילצו חטופים ונתנו לנו את הביטחון, שאנחנו יכולים להשלים את המשימות שלנו. אנחנו לא נצא מרצועת עזה עד שלא נחזיר את כל חטופינו - החיים והחללים כאחד. אנחנו עושים את המשימה הזאת וגם משימות רבות אחרות, שכרגע השתיקה יפה להם, בעזרתכם". 

תגיות:בנימין נתניהוחללים חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה