חדשות בארץ

תושב פתח תקווה נרצח בפיגוע בקלקיליה

תושב פתח תקווה נכנס לתקן את מכוניתו בעיר הפלסטינית ונורה בתוך רכבו, מספר שעות לאחר שצה"ל חיסל בה בשני מחבלים. אתמול הובא למנוחות בן ה-70 שנרצח ביום חמישי בכניסה לאותה עיר

פעילות צה"ל ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)פעילות צה"ל ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

פיגוע שני בקלקיליה בתוך 48 שעות. ישראלי נרצח היום (שבת) בעיר הפלסטינית. צה"ל פועל בתוכה בניסיון לאתר את המחבלים.

הערב אותר לפרסום כי הנרצח הוא אמנון מוכתר, בן 67 מפתח תקווה. הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. אחד מילדיו התחתן לפני מספר חודשים. מוכתר הוא בעל דוכן ירקות ופירות ותיק ומוכר בשוק בפתח תקווה.

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי הנרצח ביצע קניה של מזון בקלקיליה ועל פי מכריו היה בדרכו לתקן את רכבו. הוא נורה מטווח קצר ונפצע אנושות. צוות של הסהר האדום העבירו לבית חולים מקומי, ובמקביל מנגנוני הביטחון הפלסטיניים עדכנו את צה"ל ואבטחו את בית החולים. כוח צבאי חילץ את הפצוע וחבר לצוות מד"א, אך לצוות הרפואי, למרות ניסיונות ההחייאה, לא נותר אלא לקבוע את מותו. כוחות גדולים של צה"ל החלו בסריקות בעיר בניסיון ללכוד את המחבלים. רכבו של הנרצח אותר כשהוא שרוף.

הפיגוע התרחש פחות מ-48 לאחר תקיפתו ביום חמישי של ישראלי בן 70, משה דעדוש, תושב אור יהודה. הוא נמצא מוטל פצוע באורח אנוש בציר המוביל לקלקיליה. נהג רכב אסף אותו ופינה אותו למעבר אליהו. הפצוע הספיק לומר שהותקף על ידי פלסטינים שנמלטו עם מכוניתו. צוות מד"א העבירו לבית החולים מאיר שם מת מפצעיו. אתמול הובא למנוחות בבית העלמין באור יהודה.

צה"ל חיסל שני מחבלים שתכננו פיגוע

אתמול פעל בקלקיליה כוח של יחידת הגדעונים של משטרת ישראל, בשיתוף כוחות צה"ל ובהכוונת שב"כ, כנגד שני מחבלים מארגון הג'יהאד האיסלאמי. במהלך הניסיון לעצור אותם נפתחה אש לעבר כוחותינו אשר השיבו באש וחיסלו את המחבלים. אקדחים נתפסו על השניים. מצה"ל נמסר כי אחד מהמחבלים שחוסלו תכנן לבצע פיגוע במרחב.

תגיות:פיגועקלקיליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה