חדשות בעולם

בלב מנהטן: מפגינים השחיתו דגלי ישראל וארה"ב וקראו בשמו של סינוואר

דווקא בלב האזור ה"יהודי": מפגינים בניו יורק הרשו לעצמם להשחית, ועוד לעיני השוטרים, את דגלי המדינות. הם צעקו "ישראל לעולם לא תחיה" וביזו את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מיצג שנאה מניו יורק ממחיש עד כמה קשה ליהודים לחיות בחו"ל, ומהי רמת האנטישמיות בארה"ב: מפגינים צעירים התאספו ביום שישי האחרון במנהטן, ושם הכריזו על תמיכה במה שהם מכנים "שחרור פלסטין - ובכל האמצעים הדרושים". ההפגנה התקיימה ליד ההאנטר קולג', לא רחוק מהסנטרל פארק, כשהצעירים הגיעו לשם עטופים בכאפיות והפנים שלהם מוסתרים בעזרת מסכות. הם החזיקו בדגלי חמאס ובתמונות של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר.

כידוע, במנהטן חיים לא מעט יהודים. זה נחשב לאחד האזורים ה"בטוחים" עבורם בארצות הברית, וכעת, אותם צעירים פלסטינים הקימו "התנגדות" במטרה לשנות את האווירה במקום. לפי תיעודים ששוחררו לרשתות החברתיות, הצעירים נשמעו צועקים "לשחרר את פלסטין" ו"ישראל לעולם לא תחיה". בהמשך הם אפילו התעמתו עם שוטרים, ולעגו לתמונות של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, וסגניתו קמלה האריס.

ההפגנות נגד ישראל לא הסתיימו שם. בתיעודים נוספים נראו מפגינים מקלפים סטיקרים נגד חמאס ומחזיקים דגל ועליו סמל גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, עם תמונה של מוחמד דף. בתיעוד אחר נראה אדם דורך בשתי רגליו על דגלי ישראל וארצות הברית. השוטרים, שעמדו מנגד, לא ממש עצרו את ההסתה המתמשכת.

בעבר נערך אירוע דומה במנהטן, ובו החזיקו מפגינים בדגלי ארגוני הטרור, אבל הפעם ההפגנה נערכה בעוצמה גבוהה יותר. לפני כעשרה ימים התאספו מפגינים סביב מיצג ההנצחה לקורבנות מסיבת הנובה בעיר, והשמיעו קריאות נגד ישראל וארה"ב. קודם לכן הושחתו חזיתות הבתים של חברי ההנהלה היהודים של מוזיאון ברוקלין.

תגיות:מנהטןיחיא סינוואראנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה