חדשות בארץ

גלנט המריא לוושינגטון: "הקשר עם ארצות הברית חשוב מאי פעם"

שר הביטחון המריא לביקור רשמי בוושינגטון, וייפגש עם מזכיר ההגנה לויד אוסטין ומזכיר המדינה אנתוני בלינקן

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

שר הביטחון יואב גלנט המריא הלילה (ראשון) לביקור בוושינגטון, לאחר שהוזמן על ידי מזכיר ההגנה האמריקני הגנרל לויד אוסטין. במהלך הביקור הוא צפוי להיפגש בפנטגון עם עמיתו, מזכיר ההגנה הגנרל לויד אוסטין, כן מזכיר המדינה אנתוני בלינקן ובכירים נוספים בבית הלבן, במחלקת המדינה, בקונגרס ובממשל האמריקני.

במהלך השיחות ידון גלנט עם הבכירים על המשך הפעולות הנדרשות להשגת מטרות המלחמה, המאמצים המדיניים להשבת החטופים, הצעדים הנדרשים לחיזוק היציבות האזורית ושיתופי הפעולה המיוחדים בין מערכת הביטחון לממשל האמריקני, בדגש על תהליכי ההצטיידות והקרנת העוצמה המשותפת, לשימור יתרונה האיכותי של ישראל במזרח התיכון.

"אני יוצא הלילה לארצות הברית בהזמנתו של מזכיר ההגנה לויד אוסטין. ארצות הברית היא בעלת הברית החשובה והמרכזית ביותר שלנו והקשרים בינינו חשובים במיוחד, אולי יותר מאשר אי פעם, בימים האלה", אמר גלנט לפני עלותו למטוס.

"אפגוש בארצות הברית את מזכיר ההגנה, את מזכיר המדינה ובכירים נוספים בממשל האמריקני. בפגישות האלה אדון על הקורה בחזית עזה, בחזית לבנון - יש להן חשיבות מכרעת בעת הזאת. אנחנו ערוכים לכל פעולה שתידרש – גם בעזה, גם בלבנון וגם במקומות נוספים", הוסיף שר הביטחון.

"למעבר לשלב ג' ברצועת עזה יש חשיבות גבוהה. אדון עם בכירי הממשל האמריקני על המעבר הזה, על האופן שבו הוא יכול לאפשר גם דברים נוספים, ואני יודע שאנחנו נגיע לשיתוף פעולה הדוק בין ישראל לבין ארצות הברית גם בנושא הזה", סיים גלנט את דבריו.

תגיות:מלחמהארה"ביואב גלנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה