חדשות בארץ

החטופה שחזרה ואיבדה את משפחתה: "עדיין לא נפרדתי משני האנשים הכי יקרים לי"

אגם גולדשטיין-אלמוג (18), שחזרה מהשבי אך איבדה את אביה ואחותה: "אחרי התאונה של אבא אמרתי לו שכבר דמיינתי שאני מסיימת י"ב והוא לא יישב בקהל במופע סיום, הוא אמר לי - 'אל תגזימי'"

(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

זה כמעט בלתי נתפס, אך אגם גולדשטיין-אלמוג (18), שנחטפה עם משפחתה מכפר עזה וכבר חזרה הביתה, סיימה רק השבוע את לימודי התיכון. היא נחטפה יחד עם אימה ושני אחיה הקטנים וכעת, לטקס הסיום של לימודיה היא הגיעה ברגשות מעורבים. מצד אחד שמחה, ומהצד השני – עצב גדול. בסטורי ששיתפה בחשבון האינסטגרם, התייחסה אלמוג לסיום לימודיה, לצד אובדן אביה נדב ואחותה ים, שנרצחו.

"אחרי התאונה של אבא אמרתי לו שכבר דמיינתי שאני מסיימת י"ב והוא לא יישב בקהל במופע סיום, הוא אמר לי - 'אל תגזימי'", סיפרה. אביה נפצע קשה כשלושה חודשים לפני שמחת תורה מפגיעת משאית, בזמן שרכב על אופניים.

"אבא, אתמול סיימתי ואתה לא ישבת בקהל", כתבה. "אתה לא יודע שגם ים לא הייתה. אתם לא יודעים כמה עצוב כשאמור להיות גם שמח. אתם לא יודעים כמה דיברנו עליכם וכמה הייתם איתי שם אתמול. בכל דפיקת לב, בכל דמעה ובכל חיוך - זה אתם. איך אפשר להיפרד מ-12 שנים כשעוד לא נפרדתי משני האנשים הכי יקרים? כמה עצוב וכמה שמח לחיות, כמה משמח לחגוג ולציין דברים שלא חשבתי שאגיע אליהם".

בהמשך היא הוסיפה כי: "החוויות הן אלה שנשארות. איתן הייתי בעזה, ובשבילן אמשיך לחיות. 12 שנים שהיום הן עולם אחר, אבל הן תמיד יהיו זיכרון טוב שיכל להיות טוב יותר". 

אגם שוחררה עם אימה ואחיה - גל וטל. מאז השחרור, היא פועלת להחזרת שאר החטופים, שאת חלקם הכירה לראשונה בשבי.
אלמוג התייחסה גם ל"מבצע ארנון" ובירכה על חילוץ החטופים. "בנימה אישית, עבורי עדיין לא חזרו החיים, אני לא בבית שלי. אני מתמודדת עם אובדן, עוד לא נגעתי בטראומה", כתבה. "אני פגועה מאזרחי המדינה גם על דברים שעשיתי. אני אגם, בת 18, איבדתי את אבא שלי ואחותי, אבל מבחינת המדינה אני 'אגם' ו'חזרתי מהשבי'. "למה אנחנו שופטים את החטופים שחזרו מהשבי? בגלל שחזרו מחויכים? זו חוויה מטורפת שאי-אפשר לטפל בזה. לא בטוח שאפשר להבין ולעבד את זה. תודה לאל שיצאו שלמים ובריאים ופגשו את המשפחות. חייבים להגביר את הלחץ כדי שכולם יחזרו ככה מחייכים".

 

תגיות:חטופהאגם גולדשטיין-אלמוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה