חדשות בארץ

אחיו של החטוף שנרצח: "שוחחתי עם משפחת ארגמני. איבדתי ארבעה מבני המשפחה"

שרון שרעבי, שאחיו יוסי הי"ד נרצח בשבי ואחיו אלי טרם חזר, זומן לשיחה עם ראש הממשלה. הוא שוחח עם המשפחה של נועה, ששהתה עם אחיו יוסי בשבי. כעת הוא מנסה לקדם עסקה: "החזרת גופות מחבלים תמורת השבת חללים", כדי להשיב את גופת אחיו

(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)
אא

אלי ויוסי שרעבי, אחיו של שרון שרעבי, נחטפו על ידי חמאס ביום הטבח. יוסי הי"ד נרצח בשבי, וכעת שרון שוחח עם משפחת ארגמני, שבתם נועה שבה לאחרונה הביתה, כדי לנסות ולקבל מידע לגבי מה שקרה לאחיו שנרצח, משום שנועה ויוסי הוחזקו יחד בתקופה מסוימת.

"יצא לי לשוחח עם המשפחה, אבל מצנעת הפרט ורגישות הפרטים אני עדיין לא יכול לחשוף את הפרטים שקיבלנו", אמר שרעבי הבוקר לחדשות 12. "אני מאוד מקווה שהפרטים יושלמו ושנשמע ככה גם מהרגעים האחרונים של יוסי בשבי. את יוסי כבר לא נשיב אלינו חי, אבל כחלל הוא חייב לשוב כדי שיהיה למשפחה לאן ללכת, זה מאוד חשוב לאמא שלי. איבדנו כבר ארבעה מבני המשפחה, אנחנו עוד דואגים לאלי שישוב אלינו יחד עם החטופים. מקווה שסוגיית החטופים תהיה מאוד בקרוב מאחורינו".

שרעבי ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא מבקש להציג בפניו רעיון - החזרת גופות מחבלים תמורת החזרת גופות חטופים. על כך הוא סיפר: "לשמחתי, ראש הממשלה נענה אחרי תקופה מאוד ארוכה לפניות חוזרות ונשנות מצד משפחות החטופים, בטח אלה שעדיין מוגדרים כשלב 3 בעסקה. מקווה שהחשיבות הזו, של להשיב את החללים שכבר לא איתנו ועדיין נמצאים בשבי חמאס, תהיה בראש סדר העדיפויות אצל ראש הממשלה. אי אפשר להשאיר שום חלל מאחור, שום חטוף מאחור. מקווה שהפגישה הזו תוליד מעשה.

"אנחנו רואים שהמשא ומתן די תקוע כבר תקופה ארוכה. אני מנסה לייצר הצעה חדשה שתגייס גם את המתנגדים כביכול לעסקה הזו מהימין הקיצוני: להחזיר להם גופות מחבלים תמורת השבת חללים. זה משהו שייצר אולי מכניזם להמשך העסקה, סוג של אמון. בד בבד עם הלחץ הבינלאומי והרצון להשיב את כולם, זה עשוי לייצר הפסקת לחימה. מקווה מאוד שהמתווה הזה יצלח ושנצליח הפעם לפרוץ את הסכר שעומד לנגד עינינו חודשים ארוכים".

שרעבי טוען כי "הצד שלנו עושה כל מה שהוא יכול, אבל במבחן התוצאה אין שום מסת חטופים שחוזרת אלינו בעסקה מדינית. לא ניתן להסתמך על מבצעים צבאיים כפי שקרה לאחרונה. אנחנו רוצים גם להיות ריאליים. 120 חטופים נמצאים שם כמעט תשעה חודשים, המצב הזה לא יכול להישאר על כנו. חייב לבוא שינוי, בטח מצד ראש הממשלה שאחריותו לנושא הזה כבדת משקל. מקווה שהפעם הוא יעשה משהו שיזיז את הרכבת הזו לכיוון ישראל".

תגיות:חטופיםשרון שרעבימלחמת חרבות ברזלמשפחת ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה