חדשות בארץ

אלופי צה"ל במילואים מונו כפרוייקטורים לטיפול בתושבי הצפון והדרום

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי האלוף במילואים יפתח רון-טל יהיה ראש מנהלת שיקום הדרום. האלוף במילואים אליעזר מרום יהיה ראש מנהלת שיקום הצפון

האלוף (במיל') אליעזר מרום (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)האלוף (במיל') אליעזר מרום (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ראשון) כי האלוף במיל׳ יפתח רון-טל יהיה ראש מנהלת שיקום הדרום והאלוף במיל׳ אליעזר צ׳ייני מרום יהיה ראש מנהלת שיקום הצפון.

על פי ראש הממשלה, "אנחנו מחויבים להשיב את תושבי הדרום והצפון בבטחה לבתיהם. אנחנו מחויבים לבנות את היישובים, לשקם את הקהילות ולהזניק את הצפון והדרום קדימה בכל התחומים. לשם כך, החלטתי למנות את האלופים במילואים. אני בטוח ששניהם יעשו עבודה מצוינת, אני גם בטוח שכל שרות ושרי הממשלה יתנו להם גב מלא בעבודתם החשובה".

מרום יכנס לתפקיד חדש שלא היה קיים עד כה, ואילו רון-טל יחליף את משה אדרי, שישוב לראשות הוועדה לאנרגיה אטומית.

מרום שימש בתפקידו האחרון בצה"ל כמפקד חיל הים. אחרי שחרורו כיהן כיושב ראש מועצת רשות שדות התעופה. רון-טל, שהשתחרר מצה"ל ב-2006 לאחר ששימש בתפקידו האחרון כמפקד זרוע היבשה, כיהן לאחר מכן כיו"ר הדירקטוריון של חברת נמלי ישראל, ומספטמבר 2010 ועד אוגוסט 2021 היה יו"ר דירקטוריון חברת החשמל.

מטה נלחמים על הצפון, המייצג מאות משפחות מפונים, הגיב למינויו של מרום: "אנו מאחלים לאלוף מרום הצלחה בתפקידו החדש, ומצפים שהוא ייפגש עם כל דרגי השטח ויבין את הצרכים ואת התמונה המלאה. כמו כן, בימים הקרובים נפנה אליו ונעביר את המסר של מאות המשפחות: זה הזמן למערכה נרחבת בצפון, שתסתיים רק ברצועת ביטחון בלבנון, ושליטה ישראלית מוחלטת. כבר קרוב לתשעה חודשים שאנחנו לא נמצאים בבית, ונגיד לא להסכם כניעה, לא לשקט רגעי, וכן אך ורק לניצחון לטווח הארוך. גם כעת חשוב לזכור- אם הביטחון לא יחזור לצפון, גם התושבים לא יחזרו. הגיע הזמן לעבוד על שיקום הצפון והרס לבנון".

תנועת הביטחוניסטים, בה חברים רון-טל ומרום, בירכה על מינוייהם. יו"ר התנועה, תא"ל אמיר אביבי: "מדובר במינויים חשובים שישפיעו רבות על עתידה הביטחוני של מדינת ישראל. תנועת הביטחוניסטים מברכת את הבכירים על המינויים החשובים. זוהי הוכחה נוספת לכך שנציגי התנועה פועלים ללא הרף לקידום תודעת הניצחון של מדינת ישראל נגד אויביה".

תגיות:אליעזר מרוםיפתח רון-טלפרוייקטור בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה