חדשות בארץ

קלקיליה: מאמץ ללכוד את רוצחיו של תושב פתח תקווה

כוחות צה"ל פועלים בעיר הפלסטינית ועצרו תושב העיר שסיפק מידע על מיקומו של ארנון מוכתר, שנרצח לאחר מכן ביריות. הכוחות איתרו מטעני חבלה ו-70 אלף שקלים ששימשו לפעילות טרור

פעילות בקלקיליה, היום (צילום: דובר צה"ל)פעילות בקלקיליה, היום (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל ממשיכים היום (ראשון) לפעול בתוך העיר קלקיליה ובסביבתה על מנת לאתר את המחבלים שרצחו אתמול את ארנון מוכתר בן ה-67, תושב פתח תקווה. בפעולה נעצר תושב העיר הפלסטינית, החשוד כי סיפק מידע למחבלים על מיקומו של הנרצח, מידע שהוביל לפיגוע.

במהלך הפעולות לאיתור המחבלים הכוחות החרימו חומרים להכנת מטעני חבלה ומספר מטענים מוכנים. כמו כן, נתפסו כ-70 אלף שקלים שעל פי החשד שימשו ככספי טרור.

גורמים בצה"ל ציינו כי מאז תחילת המלחמה בוצעו בקלקיליה כ-350 פעילויות לסיכול טרור. יותר מ-40 מחבלים חוסלו בעיר. החיסול האחרון בוצע שלשום, בפעילות של יחידת הגידעונים של משטרת ישראל, בשיתוף צה"ל והשב"כ. במהלכה חוסלו שני מחבלים המשתייכים לג'יהאד האיסלאמי. יממה לאחר חיסולם בוצע הפיגוע במהלכו נרצח מוכתר, שהגיע לקלקיליה על מנת לערוך קניות.

כזכור, יממה קודם, בחמישי, נרצח בכניסה לקלקיליה משה דעדוש, בן 70 תושב אור יהודה. הוא נמצא מוטל פצוע באורח אנוש בציר המוביל לעיר. נהג רכב אסף אותו ופינה אותו למעבר אליהו. הפצוע הספיק לומר שהותקף על ידי פלסטינים שנמלטו עם מכוניתו. צוות מד"א העבירו לבית החולים מאיר שם מת מפצעיו. שלשום הובא למנוחות בבית העלמין באור יהודה.

בעקבות שני הפיגועים הקטלניים, משטרת ישראל פרסמה היום תזכורת שהכניסה לקלקיליה, הנמצאת בשטח A, אסורה על-פי חוק.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:קלקיליהסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה