חדשות בארץ

מרכז הרצועה: הושמד מטה של חמאס והג'יהאד האיסאלמי, שפעל מתוך מבני אונר"א

בהכוונת שב"כ תקפו מטוסי חיל האוויר מבנים בהם הסתתרו מחבלים רבים. בעבר שכן שם מטה אונר"א והמחבלים השתמשו בו כ"מגן". בנוסף, הושמד מוצב אימונים של חמאס ברפיח

הפעילות היום ברפיח (צילום: דובר צה"ל)הפעילות היום ברפיח (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן הערב (ראשון) כי מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונת חטיבת האש של אוגדה 99, אמ"ן ושב"כ, תקפו תשתיות טרור במרכז הרצועה, בהן היו מחבלי חמאס וג'יהאד איסלאמי. המחבלים פעלו מתוך מבנים שבעבר שימשו כמטה של אונר"א, על מנת להשתמש בהם כ"מגן".

על פי צה"ל, "כחלק מתהליך ההכנה לתקיפה בוצעו בדיקות חוזי מהאוויר, חימוש מדויק ושימוש במידע מודיעיני נוסף, למניעת פגיעה בבלתי מעורבים. זוהי דוגמה נוספת לשימוש השיטתי של חמאס בתשתיות ובאוכלוסייה אזרחית כמגן אנושי".

ברפיח, כוחות צוות הקרב של חטיבה 401 השמידו את מוצב האימונים "אבו סעיד", במרחב תל סולטאן. במהלך הפשיטה, הלוחמים איתרו את משרדו של מפקד גדוד תל סולטאן, מחמוד חמדאן, מחסני אמצעי לחימה ומספר פירים הנמצאים בתהליך חקר והשמדה. במרחב המוצב הלוחמים פשטו על משרדו של אחראי ירי הרקטות החטיבתי של רפיח, יאסר נטט, אשר היה אמון על מספר שיגורים לשטח ישראל וכנגד כוחותינו.

במקביל לפשיטה על המוצב, פשטו הלוחמים על מתחם צבאי להכשרת מחבלי חמאס. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה רבים, מספר פירים המשמשים לביצוע התקפות כנגד כוחותינו ומסמכים מודיעיניים.

תגיות:רפיחתקיפת מטה אונר"אמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה