חם ברשת

ג'רי סיינפלד למפגינים: "תחזרו למנהל שלכם וספרו לו 'נתנו עוד כסף ליהודי'"

הופעת הקומיקאי היהודי שוב נעצרה על ידי פרו-פלסטינים, וגם הפעם הוא לא נשאר חייב: "היי, המפגינים חזרו! התגעגעתי אליכם. אתם צריכים למצוא לעצמכם תוכנית טובה יותר"

(צילום: Yossi Zamir/flash90)(צילום: Yossi Zamir/flash90)
אא

המחאות נגד ישראל ברחבי העולם מגיעות גם למופעים של הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד. למי שחווה אירועים שונים מאז תחילת המלחמה, במסגרתם פרו-פלסטינים ניסו לגרום להפסקת המופעים שלו, יש כבר תשובות מוכנות למי שמנסה להפר את שלוותו. בשבוע שעבר סיינפלד התמודד עם שלושה מקרים, בהם מוחים פרו-פלסטינים הפריעו להופעותיו באוסטרליה. הוא הגיב כלפיהם בלעג לעיני הקהל, לפני שהוצאו החוצה.

אתמול (ראשון), לקראת סוף ההופעה שערך סיינפלד באיצטדיון רוד-לאבר במלבורן, קבוצה מהקהל צעקה לעברו "מהנהר ועד לים, פלסטין תהיה חופשית". סיינפלד לא חשב פעמיים וענה להם "היי, המפגינים חזרו! התגעגעתי אליכם", וצחק בקול.

אחר כך פנה סיינפלד לקהל ושאל אותם מדוע הם קונים כרטיס להופעה שלו. "אני חושב שאתם צריכים לחזור למי שמנהל את הארגון שלכם, ולומר לו 'נתנו עוד כסף ליהודי'". הקהל פרץ בצחוק. סיינפלד הוסיף: "אתם צריכים למצוא לעצמכם תוכנית טובה יותר". המשטרה הוציאה את המפגינים מהמופע.

בנוסף להופעה במלבורן ובסידני, בה סיינפלד לעג למפגין שניסה לקלקל את ההופעה, הגיעו מוחים גם להופעה שלו בעיר אדלייד. לפני ההופעה, כמה מפגינים נגד ישראל עמדו מחוץ לאולם, כשהם מחזיקים שלטים עם כיתוב נגד האמן ש"העז" להתבטא בעד ישראל. כזכור, סיינפלד הגיע לאחרונה לארץ, ביקר בקיבוץ בארי ונפגש עם משפחות החטופים.

בחודש שעבר, הופעה של סיינפלד בווירג'יניה נקטעה אחרי שמפגין אנטי-ישראלי פרץ לבמה. הקומיקאי גם הותקף בניו יורק בידי מפגינים שטענו כי הוא "תומך ברצח עם". גם בפעם ההיא, סיינפלד ענה בבוז למפגינים.

תגיות:ג'רי סיינפלדפרו פלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה