חדשות בארץ

הירי למטולה: שני חברי כיתת כוננות נפצעו מפגיעת טיל נ"ט

שני חברי כיתת הכוננות של מטולה נפצעו באורח קשה וקל מפגיעת טיל נ"ט. במשך הלילה תקף חיל האוויר בלבנון

תקיפות בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)תקיפות בלבנון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

צפון תחת אש: שני חברי כיתת הכוננות של מטולה נפצעו אמש (ראשון) מפגיעת טיל נ"ט. הטיל שוגר לעברם בזמן שסייעו לבני משפחה להגיע לאסוף חפצים מביתם שעלה בלהבות בעקבות הירי של חיזבאללה בשבת.

השניים נפצעו באורח קשה וקל, ופונו תחת אש לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים נמסר כי מצבו של אחד מהם, בשנות הארבעים לחייו, מוגדר קשה אך יציב. הוא נותח בלילה ויאושפז בטיפול נמרץ כללי. מצבו של הפצוע השני, בשנות השלושים לחייו, מוגדר קל, והוא אושפז במחלקת טראומה.

במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו – מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עיתרון, לצד תשתיות מבצעיות ותשתיות טרור של הארגון במרחבים כפר כילא ואל-חיאם שבדרום לבנון.

אתמול שיגר ארגון הטרור כטב"מים רבים, שאחד מהם יועד לפגוע מדרום לכרמיאל, אזור הרחוק מאוד מהגבול. אחד הכטב"מים פגע וגרם לפציעה קשה של לוחם צה"ל מרסיסים בכתפו.

בנוסף שוגרו לפחות שני כטב"מים לאיילת השחר שבעמק החולה. נשמע פיצוץ עז ונבדק חשד לפגיעה ישירה. בחיזבאללה דיווחו כי שיגרו נחיל כטב"מים לבסיס באיילת השחר.

מטולה היא מועצה מקומית בגליל העליון, והיא היישוב הצפוני ביותר במדינת ישראל. מטולה מוקפת בגבול עם לבנון ממזרח, מצפון וממערב. במהלך החודשים האחרונים נהרסו במטולה מאות בתים מטילי נ"ט שירה חיזבאללה.

תגיות:חיזבאללהמטולהחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה