חדשות בארץ

חוסל בעזה: מפתח אמצעי לחימה במטה חמאס

מוחמד סלאח עסק בפרויקטים ופיתוח אמצעי לחימה אסטרטגיים עבור ארגון הטרור. בנוסף, פיקד על מספר חוליות מחבלים. חוסל על ידי חיל האוויר, בהכוונה של אגף המודיעין

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל עדכן כי היום (שני) כי כלי טיס של חיל האוויר חיסל אמש ברצועת עזה, בהכוונת אגף המודיעין ופיקוד הדרום, את המחבל מוחמד סלאח, שעסק בפרויקטים ופיתוח במטה הייצור של חמאס.

על פי צה"ל, "סלאח לקח חלק בפרויקט פיתוח אמצעי לחימה אסטרטגיים עבור ארגון הטרור, ופיקד על מספר חוליות מחבלים שעסקו בפיתוח אמצעי לחימה".

עוד נמסר בהודעת צה"ל כי כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפעילות באזור רפיח. במהלך פשיטות ממוקדות איתרו הלוחמים אמצעי לחימה רבים והשמידו במרחב תל א-סולטאן משגרים שמהם בוצעו שיגורים לעבר הכוחות במהלך הלחימה.

כמו כן, צוותי הקרב החטיבתיים חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים חמושים, שהיוו איום על הכוחות בשטח. הכוחות השמידו גם מספר פירי מנהרות.

במרכז הרצועה ממשיכים לפעול כוחות אוגדה 99. הלוחמים זיהו מספר מחבלים שפעלו באזור וחיסלו אותם באמצעות רחפן. מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו מטרות טרור ברצועה, בהן פירי מנהרות, חוליות מחבלים חמושים ותשתיות טרור.

תגיות:מוחמד סאלחמלחמת חרבות ברזלחיסול ממוקד בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה