חדשות בארץ

סמוטריץ': נקדם חקיקה להחלת הריבונות על שטחי יו"ש

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הדגיש כי סיעתו פועלת בנושא. "זאת התשובה שלנו לסינוואר, וזה גם המימוש של חזרת עם ישראל לארצו וההתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל"

בצלאל סמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)בצלאל סמוטריץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הצהיר היום (שני) מפורשות שבכוונת חברי הסיעה לקדם חקיקה שתוביל להחלת הריבונות על שטחי יו"ש. את הדברים אמר סמוטטריץ' בישיבת הסיעה.

על פי שר האוצר, "משימת חיי היא לסכל כל אפשרות להקמת מדינה פלסטינית בלב הארץ. זאת הסיבה שנכנסתי לעשייה ציבורית והקמתי את עמותת רגבים, ומאוחר יותר נכנסתי להנהגה הלאומית, נבחרתי לכנסת והתמניתי לשר בממשלה. אני מתכוון לנצל את סמכותי כדי להביא לשינוי המצב בשטח, לחזק את ההתיישבות ביו"ש, להסדיר את ההתיישבות הצעירה שהיא המחסום בפני ההשתלטות הערבית על השטחים הפתוחים, ואני מתכוון לקבוע עובדות בשטח על מנת להפוך את יהודה ושומרון לחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

סמוטריץ' הוסיף: "יש להסיר את הסכנה הנוראית של הקמת מדינה פלסטינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל, ותהיה שלוחה קדמית של איראן, דקות ספורות מתל אביב, כמו חיזבאללה בצפון וחמאס בדרום. בעבר הייתי בעמדה של לצעוק ולהתריע. התרעתי נגד חמאס, כתבתי שצריך לכבוש את עזה. היום אני בעמדה שיש לי יכולת ביצוע ואני משתמש בה בכל הכוח ולא מתנצל על זה".

"בזמן שיש מי שמתעסקים בשטויות אני גאה בכך שאנשיי ואני פועלים בשקט, בשיטתיות וביסודיות בדברים החשובים באמת. שמירה על ביטחון ישראל דרך סיכול אחד האיומים הגדולים ביותר עליה והוא הקמת מדינה פלשתינית. אחרי השביעי באוקטובר רוב מוחלט של אזרחי ישראל מתנגד בתוקף להקמת מדינה פלסטינית. הם מבינים שאם היא חלילה תקום, עשרות אלפי מחבלים נאצים יהיו במרחק הליכה או נסיעה קצרה מכל מרכזי האוכלוסייה במדינת ישראל. אנחנו לעולם לא ניתן להפוך את כפר סבא לכפר עזה".

לסיום אמר סמוטריץ': "סינוואר אמר שיצא לטבח כדי להחזיר את המדינה הפלסטינית לסדר היום. אנחנו נוריד אותה מסדר היום ונחיל ריבונות על יו"ש, היום בשטח במעשים, ובהמשך גם בחקיקה ובצורה רשמית. זאת התשובה שלנו לסינוואר, וזה גם המימוש של חזרת עם ישראל לארצו וההתיישבות בכל מרחבי ארץ ישראל. לכן, כל ניסיון של הרשות הפלסטינית לפעול כנגד מדינת ישראל, לקדם הכרה בה, חד צדדית, ליזום ולעמוד מאחורי התביעות כנגד ישראל וקציני צה"ל בבית הדין הבין לאומי בהאג, חייב להיענות במכת נגד צבאית ומדינית".

"המצב בצפון מידרדר באופן עקבי ומתמשך, אני חוזר שוב על קריאתי לראש הממשלה לקבל את ההחלטה ולצאת למלחמת מגן, שתעביר את רצועת הביטחון משטח מדינת ישראל למקומה הטבעי, דרום לבנון, ותאפשר את חזרת תושבי הצפון בביטחון לבתיהם. נגמר הזמן לאיומים, הגיע הזמן למעשים".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'ריבונות על יו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה